Aquí trobareu els materials específics per alumnat amb NEE creats pels professionals en jornades de treball col·laboratiu.

Justificació
Funcionament
Tallers

Jornada 1999
Jornada 2000
Jornada 2001

Recursos per la comunicació amb famílies i alumnes nouvinguts que desconeixen la llengua catalana i castellana

Coordinació:Elena Ayuda i Josep Sala
  Descripció Autors Materials

Es tracta d'un conjunt de plafons de comunicació
dirigits a les famílies i alumnes nouvinguts que desconeixen la llengua catalana i castellana per afegir-los al Pla d'Acollida del centre.

Aquests haurien de ser útils tant per ajudar en la comunicació amb les famílies com per a l'aprenentatge posterior d'aquest vocabulari.

Aquests plafons amb dibuixos estan organitzats per temes. Per ex: material que necessita l'alumne quan s'incorpora al centre, Qüestions sobre el menjador escolar, sobre les excursions o sortides, la higiene a l'escola, etc...

Programes
S'ha treballat amb