Informació sobre el batxillerat

Cicles formatius
Altres

EL TREBALL DE RECERCA A L'ARRAONA

L' IES ARRAONA fa una proposta de treball al seu alumnat, organitza les tutories i estableix una normativa sobre el calendari, els criteris d'avaluació i la presentació, normalment distribuït de la manera següent :

Primer de batxillerat

• Al segon trimestre, els alumnes treballen el que és un TR, assiteixen a la presentació oral dels companys de segon, analitzen aquests treballs i n'extreuen conclusions.
  • L'últim trimestre plantegen el tema sobre el que volen realitzar el treball de recerca o l'escullen d'entre l'oferta que ofereix el centre.
  • A final de curs es mantenen les primeres reunions amb el tutor/a per:
  • decidir quina orientació vol donar-se a la recerca
  • poder començar el treball durant l'estiu

Segon de batxillerat

• En el primer trimestre, hi haurà dues hores setmanals de treball entre tutor/a i alumnes. Abans de finalitzar aquest primer trimestre, els alumnes haurien de donar per acabada la fase de recerca d'informació. Com a molt tard, la darrera setmana de classes, haurien de mostrar al tutor/a un primer esborrany del treball.
  • Durant el segon trimestre, hi haurà una hora setmanal de treball entre tutor/a i alumnes. Els alumnes acabaran de redactar el treball de recerca i es lliurarà, com a màxim, la penúltima setmana de gener (data que ja s'especificarà) per a defensar-lo oralment la primera setmana de febrer