correu web

Cicles formatius

Informació específica IES Arraona

Horari

L'horari del batxillerat a l'IES Arraona és intensiu: cada matí de 8:15 a 14:35 i una tarda a la setmana.

A primer de batxillerat la tarda és la de dilluns de 15:30 a 17:30

A segon de batxillerat la tarda és la de dimarts on es treballa el crèdit de recerca. Al febrer aquesta tarda queda suprimida perquè el treball ja s'ha llegit.

Grups

Actualment, l'IES Arraona divideix el batxillerat en un curs a primer i un a segon, que desdobla en les matèries de modalitat.

Els grups són reduïts, cosa que permet un bon ambient de treball.

Relatiu a les optatives

Les matèries optatives a l'IES Arraona es fan totes a primer curs de batxillerat.

En la modalitat d'humanitats, tant en el lingüístic com en el social, els alumnes poden escollir dues optatives d'entre tota l'oferta, situades en dues franges diferents. Per consultar-les, pica aquí

En la modalitat de ciències, tant en el tecnològic com en el de la salut, els alumnes només escullen una optativa perquè, en l'altra franja, cursen obligatòriament una hora més de matemàtiques (ampliació de matemàtiques) i una hora de pràctiques de laboratori.

Els alumnes poden escollir com a segona llengua francès i també fer pràctiques en una empresa afí als estudis que després vulgui cursar.

Relatiu a les repeticions de curs

A alguns alumnes que repeteixen primer, se'ls dóna la possibilitat de poder fer el treball de recerca (que normalment es fa a segon), a l'any que estan repetint.

Webmaster | Home | Departament d'Educació | © 2005 -2006 IES Arraona