Informació sobre el batxillerat

Universitària
Cicles formatius

EL TREBALL DE RECERCA.

Premis als que es pot presentar

Premis CIRIT

Els Premis CIRIT per fomentar l'esperit científic entre el jovent tenen l'objectiu de fomentar la creativitat científica i l'esperit de recerca dels alumnes d'ensenyament secundari de Catalunya.

Què es premia? Què té en compte el jurat? Tal com diuen les bases, en general es valoren més els treballs d'aplicacions de tècniques de recerca a àmbits i objectius assolibles pels alumnes de secundària, i sobre els quals puguin fer aportacions pròpies, que no pas l'intent d'abastar temes massa generals o complexos, sobre els quals únicament puguin fer reculls o recensions de teories o experimentacions ja realitzades.

En definitiva, es valora l'originalitat del tema, però sobretot el rigor de la metodologia emprada, el volum del treball realitzat, l'adequació al nivell educatiu que cursen els autors, el llenguatge emprat i la claredat i l'ordre en l'exposició.

Premi Montserrat Miró

Premis UAB