Estada a l'empresa'09
Matèria optativa de batxillerat

Què opinem els alumnes?

La majoria dels participants estem encantats i hem aprés molt amb l’Estada a l’empresa. Tots diem que l’experiència ha estat molt positiva, ja que, durant uns dies hem pogut assistir a diferents centres on ens han fet sentir com a casa, on hem pogut ajudar en tot allò que se’ns ha demanat i hem pogut conviure en un ambient de treball. A més tots destaquem els coneixements que hem pogut adquirir durant aquesta estada.

En el moment que realitzem la pregunta “Us ha aclarit les idees sobre el vostre futur?” Alguns contestem amb un clar SÍ, gràcies a l’estada sabem a que volem dedicar-nos , en canvi, a l’altre extrem diem que no, encara no sabem ben bé que estudiarem en un futur. De totes maneres no descartem l’especialitat de l’empresa a la que hem estat treballant. Per últim, tots coincidim per unanimitat que l’estada ens ha fet veure que anàvem mal encaminats pels nostres futurs estudis, i que gràcies a l’estada sabem que mai ens voldrem dedicar a aquella especialitat.

Finalment varem demanar una crítica personal sobre el projecte de l’Estada a l’empresa. Les respostes varen ser molt positives, la majoria varem dir que és un honor poder comptar amb aquest projecte, ja que, és una ajuda. També dir, que alguns es van queixar de la quantitat d’hores (140 hores), però contradient aquest punt negatiu, varem dir que sí que són forces hores però aquestes passen volant, perquè gaudim d’allò que estan fent.

Llistat d'alumnes i empreses o llocs d'estada, estiu 2009

Estius anteriors: 2010 · 2009 · 2008 · 2007
Més informació sobre aquesta matèria de 4 crèdits i 140 hores
Webs: Estada a l'empresa (Edu365)