 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
|
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
1) Es fomenta que l'alumnat assumeixi la responsabilitat del seu propi aprenentatge?
2) El professorat explica l'objectiu que té cada classe o unitat didàctica?
3) L’ambient de l’aula, l'organització i els recursos contribueixen a un aprenentatge autònom?
4) S’utilitza el suport o l’ajuda en bastida per tal que els alumnes puguin progressar en el seu aprenentatge i que, al mateix temps, els permeti aprofitar el coneixement i les habilitats que ja posseeixen?
5) Les programacions es comparteixen amb l'alumnat de manera que puguin elegir si volen treballar a un ritme més ràpid o aprofundir-hi més?
6) S’ensenya a l'alumnat la manera d’investigar i de redactar un informe sobre un tema?
7) L'alumnat és capaç d’utilitzar de forma independent la biblioteca i Internet?
8) S’ensenya a l'alumnat la manera de prendre notes de les lectures i dels llibres i a organitzar el seu treball?
9) S’ensenya a l'alumnat la manera de presentar treballs ja sigui oralment, per escrit o altres formes, individualment i en grups?
10) Es fomenta que els alumnes resumeixin verbalment i per escrit allò que han après?
11) S’ensenya a l'alumnat la manera de revisar les proves i els exàmens, propis o dels seus companys?
12) Es consulta l'alumnat sobre els suports que necessiten?
13) Es consulta l'alumnat sobre la qualitat de les classes?
14) S’implica l'alumnat a l’hora de dissenyar els materials didàctics per als companys?
15) Es permet que els alumnes elegeixin les activitats?
16) S’identifiquen els interessos de l'alumnat per construir el currículum a partir d'ells?
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
|
 |
|
 |
|
 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
|