 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
|
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
1) Es fomenta que el professorat aprofiti i comparteixi totes les seves habilitats i coneixements per donar suport a l’aprenentatge, i no només els coneixements derivats de la seu càrrec laboral?
2) Es fomenta que el professorat desenvolupi el seu coneixement i les seves habilitats?
3) La varietat de llengües que utilitza el professorat s’utilitza com un recurs per a l'alumnat?
4) El professorat que té certes habilitats i coneixements ofereix la seva ajuda als altres?
5) Les diferències de cultura i experiències prèvies del professorat es tenen presents en el desenvolupament del currículum i de l’ensenyament?
6) Es donen oportunitats formals i informals perquè el professorat resolgui preocupacions que té sobre els alumnes aprofitant les habilitats dels uns i dels altres?
7) El professorat es qüestiona les concepcions que uns i altres tenen sobre els orígens de les dificultats de l'alumnat?
8) El professorat ofereix perspectives alternatives sobre allò que els preocupa de l'alumnat?
9) El professorat aprèn de la pràctica i de l'experiència educativa del professorat d’altres centres?
10) El professorat del centre d’educació especial de la zona, si n'hi ha, participa amb el professorat del centre en l'intercanvi d'experiències?
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
|
 |
|
 |
|
 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
|