logo índex inclusió 3a Part. Indicadors i preguntes
Tamany text normal Tamany text gran Tamany text més gran
3a Part. Indicadors i preguntes
Anar a inici Botó per imprimir Botó per visualitzar pdf Anar a ajuda Sortir Anar a 1a part Anar a 2a part Anar a 4a part Anar a 5a part
Dimensió C Desenvolupar PRÀCTIQUES Inclusives Tornar a indicadors
A.1 Construir comunitat
C.2.2 L'experiència del professorat s'aprofita plenament
1) Es fomenta que el professorat aprofiti i comparteixi totes les seves habilitats i coneixements per donar suport a l’aprenentatge, i no només els coneixements derivats de la seu càrrec laboral?

2) Es fomenta que el professorat desenvolupi el seu coneixement i les seves habilitats?

3) La varietat de llengües que utilitza el professorat s’utilitza com un recurs per a l'alumnat?

4) El professorat que té certes habilitats i coneixements ofereix la seva ajuda als altres?

5) Les diferències de cultura i experiències prèvies del professorat es tenen presents en el desenvolupament del currículum i de l’ensenyament?

6) Es donen oportunitats formals i informals perquè el professorat resolgui preocupacions que té sobre els alumnes aprofitant les habilitats dels uns i dels altres?

7) El professorat es qüestiona les concepcions que uns i altres tenen sobre els orígens de les dificultats de l'alumnat?

8) El professorat ofereix perspectives alternatives sobre allò que els preocupa de l'alumnat?

9) El professorat aprèn de la pràctica i de l'experiència educativa del professorat d’altres centres?

10) El professorat del centre d’educació especial de la zona, si n'hi ha, participa amb el professorat del centre en l'intercanvi d'experiències?




Index for inclusion © World copyright CSIE Ltd 2002 - ISBN: 84-88795-80-7