logo índex inclusió 3a Part. Indicadors i preguntes
3a Part. Indicadors i preguntes
Anar a inici Botó per imprimir Botó per visualitzar pdf Anar a ajuda Sortir Anar a 1a part Anar a 2a part Anar a 4a part Anar a 5a part
Dimensió C Desenvolupar PRÀCTIQUES Inclusives Tornar a indicadors
A.1 Construir comunitat
C.2.2 L'experiència del professorat s'aprofita plenament
1) Es fomenta que el professorat aprofiti i comparteixi totes les seves habilitats i coneixements per donar suport a l’aprenentatge, i no només els coneixements derivats de la seu càrrec laboral?

2) Es fomenta que el professorat desenvolupi el seu coneixement i les seves habilitats?

3) La varietat de llengües que utilitza el professorat s’utilitza com un recurs per a l'alumnat?

4) El professorat que té certes habilitats i coneixements ofereix la seva ajuda als altres?

5) Les diferències de cultura i experiències prèvies del professorat es tenen presents en el desenvolupament del currículum i de l’ensenyament?

6) Es donen oportunitats formals i informals perquè el professorat resolgui preocupacions que té sobre els alumnes aprofitant les habilitats dels uns i dels altres?

7) El professorat es qüestiona les concepcions que uns i altres tenen sobre els orígens de les dificultats de l'alumnat?

8) El professorat ofereix perspectives alternatives sobre allò que els preocupa de l'alumnat?

9) El professorat aprèn de la pràctica i de l'experiència educativa del professorat d’altres centres?

10) El professorat del centre d’educació especial de la zona, si n'hi ha, participa amb el professorat del centre en l'intercanvi d'experiències?