logo índex inclusió 3a Part. Indicadors i preguntes
Tamany text normal Tamany text gran Tamany text més gran
3a Part. Indicadors i preguntes
Anar a inici Botó per imprimir Botó per visualitzar pdf Anar a ajuda Sortir Anar a 1a part Anar a 2a part Anar a 4a part Anar a 5a part
Dimensió C Desenvolupar PRÀCTIQUES Inclusives Tornar a indicadors
A.1 Construir comunitat
C.2.3 El professorat desenvolupa recursos per donar suport a l'aprenentatge i a la participació
1) El professorat desenvolupa recursos didàctics compartits i reciclables per donar suport a l’aprenentatge?

2) Tot el professorat coneix els recursos didàctics disponibles, al centre i al Centre de Recursos, per a les seves classes?

3) S'ha ensenyat a l'alumnat a conèixer i usar la biblioteca del centre perquè finalment pugui fer-ne un ús autònom?

4) La biblioteca està organitzada de tal manera que facilita l’aprenentatge de tothom?

5) Hi ha una bona quantitat i qualitat de llibres de ficció i no ficció que incloguin la diversitat de llengües que utilitza l'alumnat?

6) Hi ha un espai multimèdia ben organitzat?

7) S’integren els ordinadors en l’ensenyament i en tot el currículum?

8) El professorat utilitza de manera eficient el correu electrònic i Internet per afavorir l’ensenyament i l’aprenentatge?

9) Es donen oportunitats a tots els alumnes perquè es comuniquin amb els altres amb paper, per telèfon i per e-mail?

10) L'alumnat fa servir Internet de manera eficient, com a ajuda al treball escolar i als deures?

11) S’utilitza el casset o el CD com a suport al treball oral en les diverses àrees del currículum?

12) S’aprofiten les noves tecnologies, quan estan disponibles, per exemple els programes de reconeixement de la veu com a suport per a aquells alumnes que tenen moltes dificultats en l’escriptura?

13) Es fan servir les fitxes de treball només quan els alumnes les comprenen clarament i quan fomenten l'autoaprenentatge?

14) Es posa a disposició de l'alumnat que presenta alteracions materials curriculars adequadament adaptats, per exemple en lletres grosses o en Braille?

Index for inclusion © World copyright CSIE Ltd 2002 - ISBN: 84-88795-80-7