logo índex inclusió 3a Part. Indicadors i preguntes
Tamany text normal Tamany text gran Tamany text més gran
3a Part. Indicadors i preguntes
Anar a inici Botó per imprimir Botó per visualitzar pdf Anar a ajuda Sortir Anar a 1a part Anar a 2a part Anar a 4a part Anar a 5a part
Dimensió C Desenvolupar PRÀCTIQUES Inclusives Tornar a indicadors
A.1 Construir comunitat
C.2.4 Es coneixen i s'aprofiten els recursos de la comunitat
1) S’actualitzen amb regularitat les fonts de recursos de la comunitat que poden donar suport a l’ensenyament i l’aprenentatge?

2) Entre els recursos utilitzats regularment pel centre s'inclouen...

-Museus
-Centres d'estudi
-Centres religiosos
-Representants de grups comunitaris i associacions
-Departaments de l'ajuntament
-Organitzacions no governamentals
-Empreses locals
-Hospitals
-Casals d'avis
-Serveis de policia i bombers
-Centres i instal·lacions esportives
-Galeries d'art
-Partits polítics
-Líders de minories ètniques
-Sindicats
-Oficines d'informació ciutadana
-Biblioteques
-Masies/granges rurals
-Sindicats o organitzacions de pagesos
-Estacions de tren autobusos, aeroports, transports...
-Associacions de voluntariat
-Universitats

3) Els membres de la comunitat contribueixen al currículum de l’escola?

4) Es fan servir les famílies i altres membres de la comunitat com a font de suport a l’aula?

5) S’implica els adults amb discapacitats a l’hora d’ajudar l'alumnat del centre?

6) S'utilitzen educativament diferents professionals de la comunitat (serveis socials, jutge de pau, policia local...)?

7) Es demana a l'alumnat que porti de casa materials útils per a les activitats de classe?




Index for inclusion © World copyright CSIE Ltd 2002 - ISBN: 84-88795-80-7