Llicències d'estudis:
Curs
1999/00
|
|
ALBALADEJO MARCET, EULÀLIA | ESTRATÈGIES I RECURSOS PER ADQUIRIR UNA CULTURA CIENTÍFICA AL BATXILLERAT |
ALBERDI BURRIEL, NÚRIA | ANÀLISI DELS PROJECTES QUE REALITZEN LES UAC DELS CENTRES D'EDUCACIÓ SECUNDÀRIA PEL QUE FA AL TRACTAMENT DE LA LLENGUA CATALANA |
ALONSO BONALS, MARIA | IMPLICACIONS PSICOPEDAGÒGIQUES EN EL PROCÉS DE TRASPÀS DE LA PRIMÀRIA A LA SECUNDÀRIA |
AMATLLER BALADA, ROSA MARIA | CANVIS EN ELS HÀBITS ALIMENTARIS DELS ADOLESCENTS EN EL PAS DE PRIMÀRIA AL PRIMER CICLE D'ESO |
ARMEJACH CARRERAS, RITA | LES UAC A SECUNDÀRIA. COM OPTIMITZAR EL SEU FUNCIONAMENT? |
BOFILL MALAGARRIGA, EUGÈNIA | L'EDUCACIÓ EN VALORS I ELS EIXOS TRANSVERSALS DES DE L'ÀREA DE LLENGUA I LITERATURA. ELABORACIÓ DE MATERIAL DIDÀCTIC |
BOLUÑA TOMÀS, IMMACULADA | INSPIRATION O COM APRENDRE ANGLÈS DE L'XTEC |
BOQUÉ TORREMORELL, M. CARME | MEDIACIÓ I ELABORACIÓ INTERPERSONAL DELS CONFLICTES, UN REPTE DEL PRESENT |
CAPSADA BLANCH, RAMON | ENTORN INFORMÀTIC PER A L'APRENENTATGE HEURÍSTIC I COOPERATIU EN L'ÀREA DE MATEMÀTIQUES A L'ENSENYAMENT SECUNDARI |
CARAZO TORRES, NÚRIA | "TRES, SIS, NOU". ORGANITZACIÓ DE L'AULA AMB ALUMNES DE DIFERENTS NIVELLS D'APRENENTATGE. ÀREA DE MATEMÀTIQUES |
CARBONELL PARIS, FRANCESC | LA FORMACIÓ PERMANENT SOBRE INTERCULTURALITAT DELS PROFESSIONALS DE L'EDUCACIÓ: ACTITUDS BÀSIQUES I INTERVENCIÓ EDUCATIVA |
CARRERAS DE CABRERA, JORDI | L'ESCRIPTURA DEL JO. UNA PROPOSTA D'EDUCACIÓ INTERCULTURAL I TRACTAMENT DE LA DIVERSITAT PER A L'ENSENYAMENT SECUNDARI OBLIGATORI: SEGON CICLE |
CASTANYS JARQUE, MONTSERRAT | LES COMUNITATS D'APRENENTATGE A LA ZONA ESCOLAR RURAL DEL MOIANÈS |
CASTELLSAGUER GUANYABENS, JOAQUIM | RESURSOS INTERNET PER A L'ENSENYAMENT DE LES MATEMÀTIQUES |
CUCURELLA FERNÁNDEZ, SANTIAGO | PROJECTE DE RECERCA EN GEOGRAFIA I HISTÒRIA DE CATALUNYA PER A L'ESO |
DANTÍ VILALTA, FINA | COMUNICACIÓ I MEDIACIÓ: PER A LA CONVIVÈNCIA ALS INSTITUTS D'EDUCACIÓ SECUNDÀRIA |
DE LA FUENTE COLLELL, PERE | LÒGICA I PENSAMENT CRÍTIC EN L'ENSENYAMENT SECUNDARI: ORGANITZACIÓ DE LA PRIMERA OLIMPÍADA LÒGICA DE CATALUNYA |
ERRA GALLACH, MIQUEL | EL MEDI AMBIENT DE LA COMARCA D'OSONA |
ESCOBAR RUIZ, M. CONCEPCIÓN | PARTICIPACIÓ DE L'EAP EN LA IMPLEMENTACIÓ D'UN PROGRAMA PER A LA CONVIVÈNCIA A UN CENTRE DE SECUNDÀRIA |
ESPINÓS ESPINÓS, JOAN-LLUÍS | L'ACCIÓ TUTORIAL. FACTOR DE QUALITAT DELS CENTRES D'ESO |
FERNÁNDEZ POU, MARIA | L'ESCRIPTURA DEL JO. UNA PROPOSTA D'EDUCACIÓ INTERCULTURAL I TRACTAMENT DE LA DIVERSITAT PER A L'ENSENYAMENT SECUNDARI OBLIGATORI: PRIMER CICLE |
FIGUERAS CASANOVAS, NEUS | L'ELABORACIÓ I VALIDACIÓ DE TASQUES PER A L'AVALUACIÓ DE L'EXPRESSIÓ ORAL |
GARNATJE ROCA, M. TERESA | LES MEDITERRÀNIES DE BARCELONA: EL NOU JARDÍ BOTÀNIC. EDUCACIÓ MEDIAMBIENTAL |
GASSIOT MATAS, XAVIER | LES CIÈNCIES GEOLÒGIQUES I DEL MEDI AMBIENT A L'ENSENYAMENT |
GASSOL NOGUERA, AMBROSIO | LA INTERRELACIÓ DEL CURRÍCULUM DE L'ESO: APLICACIÓ PEL DESENVOLUPAMENT I L'AVALUACIÓ DE LES ADAPTACIONS CURRICULARS |
GETE-ALONSO CALERA, J. CARLOS | AULA VIRTUAL DE MATEMÀTIQUES |
GÓMEZ BRUGUERA, JOSEPA | LA CONSTRUCCIÓ DE LES COMPETÈNCIES LINGÜÍSTIQUES I LA SEVA RELACIÓ AMB LA INTEL·LIGÈNCIA EMOCIONAL |
GONZÁLEZ YUSTE, J. LUIS | EN TERRA ESTRANYA. UNA DIDÀCTICA DE LA COMUNICACIÓ PER A LA INTERCULTURALITAT. |
GUARDIET BERGALLÓ, M. ANTÒNIA | DIDÀCTICA DE L'AUDICIÓ MUSICAL |
HUGUET BIOSCA, JOSEPA | LES MATEMÀTIQUES A PARVULARI PER A ALUMNES AMB NECESSITATS EDUCATIVES ESPECIALS |
LLADÓ SUBIÑÀ, CONCEPCIÓ | ORGANITZACIÓ DELS CENTRES EDUCATIUS: MODELS D'ORGANITZACIÓ I FUNCIONAMENT DELS CICLES DE LES ETAPES D'EDUCACIÓ INFANTIL I PRIMÀRIA. ESCOLA 3/12 |
LLINÀS CARMONA, CONCEPCIÓ | ESTRATÈGIES METACOGNITIVES PER TREBALLAR AMB L'ALUMNAT DES DE L'ACCIÓ TUTORIAL: UN DISSENY ECOLÒGIC |
MARÍAS BENITO, ISIDRE | DEL BIOLOGISME A UNA EDUCACIÓ SEXOAFECTIVA BASADA EN L'ENTORN CULTURAL |
MARTÍ COMES, RAMON | UNA DIDÀCTICA PER A L'EDUCACIÓ INTERCULTURAL. ASPECTES INTERCULTURALS ENTRE OCCIDENT I ORIENT. PUNTS DE REFERENCIALS: CATALUNYA I TIBET |
MARTÍ BERTRAN, PERE | QUÈ ELS FEM LLEGIR? |
MARTÍNEZ VILLAGRASA, SUSANNA | EL PODER COGNITIU I EXPERIENCIAL DE LES VIES D’INTERIORITZACIÓ I D’AUTOCONSCIÈNCIA |
MASIP TREIG, RAMON SANTIAGO | LA GEOMETRIA A L'EDUCACIÓ SECUNDÀRIA: ANÀLISI I ELABORACIÓ DE RECURSOS PEDAGÒGICS |
MOYA DE LEÓN, JOSEP LLUÍS | TOT FENT FILOSOFIA: UNA AVALUACIÓ EDUCADORA DELS VALORS |
NOLLA CASALS, ANNA | PEDAGOGIA DE LA VIDA I DE LA MORT: EINES D'ACCIÓ TUTORIAL I PROPOSTES DIDÀCTIQUES PER A L'EDUCACIÓ PRIMÀRIA |
PALLARÉS MARTÍNEZ, SALVADOR | DE LA METAAVALUACIÓ ALS NOUS PLANTEJAMENTS DE FUTUR |
PALLÍ AGUILERA, ALONSO | NOUS EQUIPAMENTS, NECESSITATS I RECURSOS |
QUER DOMINGO, MARTA | L'AVALUACIÓ PSICOPEDAGÒGICA DE LES NECESSITATS EDUCATIVES ESPECIALS DELS ALUMNES: RECERCA SOBRE PROCEDIMENTS I INSTRUMENTS |
ROM SEDÓ, MIREIA | ESTUDI SOBRE EL LLENGUATGE ORAL EN L'ALUMNAT SORD |
SANAGUSTÍN VIU, PILAR | PROJECTE "XANADÚ": DEL TEXT AL MULTIMÈDIA. LA INTRODUCCIÓ ALS SISTEMES DE LECTO-ESCRIPTURA MULTIMÈDIA ALS CENTRES EDUCATIUS |
SANAHUJA TORRES, DOLORS | ANÀLISI DEL FRACÀS ESCOLAR AL FINAL DE L'ENSENYAMENT OBLIGATORI EN L'ÀMBIT DE LA UNIÓ EUROPEA. REFLEXIONS SOBRE L'ESO |
SAURET HERNÁNDEZ, MIQUEL | APRENENTATGE ASSISTIT PER ORDINADOR: GENERACIÓ D'UNITATS DIDÀCTIQUES, MULTIMÈDIA I SIMULACIÓ DE MODELS FÍSICS |
TEJERO GONZÁLEZ, FÈLIX | ELABORACIÓ D'UN INSTRUMENT PER A L'AVALUACIÓ DE L'ORGANITZACIÓ DEL CURRÍCULUM VARIABLE A L'ENSENYAMENT SECUNDARI |
TICÓ ANGERRI, TERESA | PASSEIG MATEMÀTIC PER CATALUNYA |
TORRENTS GALLÉS, M. NÚRIA | ACTIVITATS DE COMPRENSIÓ LECTORA AMB EL CLIC |
TRABAL PIQUERAS, MONTSERRAT | RELACIÓ ENTRE L'EXPEDIENT ACADÈMIC DE SECUNDÀRIA I/O LES NOTES PAAU I L'ÈXIT ACADÈMIC EN EL PRIMER CICLE UNIVERSITARI (ESTUDI QUANTITATIU I QUALITATIU). EFECTE DE LA TRANSICIÓ BUP/LOGSE |
TUR SALIS, FRANCESC XAVIER | EDUCACIÓ POSTURAL PER A LA SALUT |
ULLOA HERNÁNDEZ, CRISTINA | LA COMPRENSIÓ DEL DISCURS ORAL EN L'ALUMNAT SORD ADOLESCENT: COMPRENSIÓ I RECORD D'UNA NARRACIÓ |
VALÈNCIA LUCAS, CARME | EL RELAT DINS DE L'AULA |
VALLMAJÓ RIERA, LLORENÇ | FILÒPOLIS. ÈTICA I FILOSOFIA PER A NO INICIATS |
VALLS GIRALT, GLÒRIA | ESTRATÈGIES D'INTERVENCIÓ EN LES HABILITATS BÀSIQUES PER FACILITAR LA TRANSICIÓ DE L'ALUMNAT DE PRIMÀRIA AL PRIMER CICLE DE L'ESO |
VENTURA PAGÀ, M. TERESA | EL VÍDEO DIDÀCTIC: UNA NOVA TECNOLOGIA EN L'APRENENTATGE DE LES CIÈNCIES EXPERIMENTALS AMB ATENCIÓ A LA DIVERSITAT |