Games/Jocs

Jugar sempre és divertit, per això els mestres sabem que relacionar lŽaprenentatge amb el joc és molt motivador pels nostres alumnes.

Mentre buscava informació per aquest treball vaig trobar infinits jocs per aquest apartat, i vaig escollir els que em van cridar més lŽatenció o els que vaig trobar més relacionats amb temes lingüístics, de tota manera he hagut de deixar enrera molts jocs motrius, de festa, etc.… que tot i que no els he inclòs, els trobava molt divertits i interessants. Feu un cop dŽull a la web amb qualsevol buscador i trobareu coses molt interessants per les vostres classes dŽeducació física, psicomotricitat, o bé per passar una estona perduda de relació amb els vostres tutorats. Segur que us ho passeu bé.

Pumpkins

Halloween Pictionary