Recomanar pàgines web

Internet encara és un vast territori per explorar. Probablement, el més extens que mai hagi albirat l'home a les acaballes del segle XX i els primers dies del XXI. Internet la gran xarxa, és la terra virtual d'oportunitats per a tothom. Aquest recurs és molt interessant pels fisioterapeutes ja que ens permet cercar en qualsevol lloc (treball, casa etc.) o moment informació que necessitem . Si coneixeu alguna web relacionada en el mon de la fisioteràpia en pediatria, en la qual puguem cercar informació, recursos etc. , deixeu l'adreça en la bústia i la posarem en aquesta pàgina

Institut Biomecànica de València Web de la Generalitat de Catalunya
Bobath-Espanya. Bettina Paeth Col·legi de Fisioterapeutes de Catalunya
CEAPAT. Centre Estatal d'Ajuts Tècnics Escoles Universitàries Gimbernat
Institut Guttmann (Hospital de neurorehabilitació) Escola Universitària Blanquerna
ONCE Enfermeras Mundi. Hipoteràpia
UTAC. Habilitació i Comunicació. Universitat Internacional de Catalunya

Le Portal des Professionnals de le Rééducation

Web francesa feta per fisioterapeutes professionals de la reeducació. Es tracte d'un portal interessant i pràctic a on podem trobar noticies, Petits anuncis gratuïts, fòrum per estudiants i professionals, documentació, formació etc.

És una de les webs de referència dins del mon de la fisioteràpia.

Web de l'ONG Handicap International

És l'ONG amb més prestigi dins de la rehabilitació i ortopèdia. ONG dedicada al servei dels discapacitats del Tercer Mon.

Dins la seva web podem trobar informació de les activitats, totes relacionades amb la protecció de les persones més vulnerables, tant adults com a nens.

ASPACE

Associació de paràlisis cerebral.

Centre Pilot "Arcàngel Sant Gabriel", centre d'atenció a la paràlisi cerebral ,dedicat al diagnòstic i la rehabilitació.

Escola Educació Especial ASPACE amb els objectius. El desenvolupament global dels nens amb paràlisi cerebral com a éssers autònoms.
L'establiment d'una vida emocional positiva i d'unes relacions satisfactòries amb les altres persones.
L'afavoriment del descobriment i coneixement del món exterior a través de la pròpia activitat.

En aquesta web podeu visitar una sèrie de pàgines amb continguts relacionats amb el mon de la fisioteràpia. Recomanem visitar aquesta pàgina.

Web de la Parálisis Cerebral de la Unidad de Investigación ACCESO de la Universidad de
Valencia.

En esta web podrás encontrar un somero repaso sobre esta discapacidad, sus tipos, su etiología y otros enlaces relacionados con la Parálisis Cerebral.

Web de l'APEE

Benviguts a la Plana Web de l'APEE, Associació de Professionals de l'Educació Especial de les comarques de Girona.

Les òrtesis dinàmiques del peu i turmells constitueixen un element important en el tractament i evolució dels pacients que presenten afeccions neuromusculars.

CASCADE amb els dafos articulats i les fèrules supramaleolars possibilita al fisioterapeuta en laparticipació del disseny i seguiment de l'òrtesi.

ZonaMédica

En aquesta pàgina trobareu informació de tipus mèdica, és adir, patologies, publicacions, bases de dades, diccionaris, institucions mèdiques i moltes coses més relacionades en aquest camp.