Qui som
Què fem
On som
Què fem: la nostra tasca consisteix en fer l'exploració física de l'alumne, desenvolupar el tractament adient i portar-lo a terme, i fer el seguiment en alumnes amb discapacitats de les que es desprenen problemes físics, motrius i sensorials. També assessorem a pares i els professionals que tenen relació amb aquests alumnes.

On som: som uns 50 fisioterapeutes que desenvolupem la nostra tasca a Centres d'Educació Especial (CEE), Centres d'Educació Infantil i primària (CEIP) i en els Equips d'Assessorament Psicopedagògic (EAPs) arreu de Catalunya.ddddddddd

Qui som: som un grup de professionals que hem cursat estudis universitaris de fisioteràpia, amb especialització teòrica i pràctica en fisioteràpia pediàtrica.