Aula d'Informàtica

Disseny de Webs
IESI la Bisbal

Pàgina anterior
Veure l'índex (amb frames)
Amagar l'índex (sense frames)

ManualsMètodesModelsSofwareCreacions

Creacions de la nostra escola

L'Abocador de Vacamorta: Treball de recerca del Batxillerat d'Anna Marc. Curs 2001/02

Té Dimensió Fractal la Costa Brava?: Treball de recerca del Batxillerat de Mireia Pacreu. Curs 2001/02

Comenius-itComenius-it: Història, Arquitectura i Llengua. Treball realitzat per alumnes de Batxillerat, sota la coordinació dels professors de llengües, per un programa educatiu Europeu.

Alimentar-se amb Salut: Treball de recerca del batxillerat de Sussanna Doblado. Curs 200/01

El dragonet: Revista dels alumnes de 3r d'ESO del curs 2000/01

La casa sostenible: Treball de recerca de l'alumne Francesc March Ribot. Curs 99/00. Batxillerat Tecnològic Segon Premi en el V concurs de Webs de ciència. Novembre de 2000.

Federico Garcia Lorca Nostalgia: Treball de recerca sobre Lorca, de l'alumna Soraya López Barreiro. Curs 99/00. Batxillerat Humanístic (Filològic i Social) Existeix versió en CD-ROM, que inclou CD de cançons i vídeo digital.

IESI la Bisbal CD-ROM 1999: Formant Ciutadans pel Tercer Mil·leni. Recull de la feina feta a nivell de Webs durant el curs 97/98 i primera part del 98/99.
Conté, a més, seqüències de vídeo de les activitats del centre, com Carnestoltes, Cinema, Teatre, Viatges..., així com imatges dels alumnes i exalumnes dels últims 20 anys.

IESI la Bisbal Aquestes pàgines són el resultat de la feina feta amb els alumnes de 3r de BUP de l'EATP d'Informàtica i voluntaris de COU, el curs 97/98.
Amb les nostres pàgines hem guanyat el Sisè Premi en el Concurs de Webs de Centres. Ens van entregar el premi a Barcelona el 21 d'octubre de 1998.

Fem Webs Les Webs dels alumnes: treballs de classe dels alumnes de la Bisbal.

Acid Rain? "Els Vigilants de la Pluja": Treball sobre pluja àcida. Amb ell participem en el Projecte Europeu COMENIUS SMART, coordinats per en Ramon Monràs.
Premis a aquest treball:
1r Premi ESO en el III Concurs de Webs de Ciència, el 17 de novembre 1998.
2n Premi Europeu Ecogallery 1999, premis otorgats per primer cop amb motiu dels Netdays Europe 1999, el 19 de novembre de 1999.

estel El Batxillerat Artístic: Web dissenyada i mantinguda pel Catedràtic d'Art del nostre centre, Jordi Rodríguez Amat.
Conté també la web del Centre d'Art Les Olives, al Baix Empordà.

IESI la Bisbal. Cicles Formatius
Cicles Formatius a la Bisbal: La web de les relacions escola-empresa a la Bisbal.

www.labisbal.org Xarxa Ciutadana de la Bisbal, la nostra ciutat virtual, amb

• Ràdio Bisbal, Web dissenyada i mantinguda per Albert Barceló, amb els Informatius locals de cada setmana, entre moltes altres coses.
      • Grup de Dones de la Bisbal
      • Colla de Geganters de la Bisbal
      • El Mundial, versió electrònica del butlletí de cultura de l'Ajuntament de la Bisbal, dissenyat per l'equip de El Mundial.
      • Figa Teatre companyia de teatre amateur de la Bisbal.

Matemàtiques Departament de matemàtiques de l'IESI la Bisbal. Programes de suport i models d'exàmens.

Proves Cangur Proves Cangur 99: Formularis autoavaluables de les proves. Un cop descarregada la pàgina, pots desconnectar, omplir el formulari i saber la puntuació obtinguda i les preguntes incorrectes que has pogut fer, sense haver de tornar a connectar.

Aula d'Informàtica El Projecte Informàtic de IESI la Bisbal, o com posar les eines informàtiques i les TIC a l'abast de més de 800 alumnes i 75 professors, amb el material enviat pel PIE, el que ens ha comprat l'AMPA i el reciclat de cursos anteriors.

Aula d'Informàtica Victòria Oliu: Pàgina personal dedicada a les dèries de la seva autora. No hi fassis clic.

Inici de la pàgina actual

Per qualsevol suggeriment, envia'm un E-mail:

voliu@pie.xtec.es

Actualitzat 02.09.2002