Mallorca, 593-597 · 08026 Barcelona · T. 93 456 90 20 · ceipdovella@xtec.cat

Per pensar / hem llegit

Un article, un llibre, una notícia...

La educación en el siglo XXI. Lluís Duch

Lluís Duch, doctor en antropologia, presenta en aquest article la conferència que va dictar a Mèxic. En aquest text ens parla de les estructures d'acollida, de la necessitat de la narració com element fonamental del procés educatiu, de la diferència entre informar i comunicar. Per llegir poc a poc, pensar-hi força i parlar-ne molt.

Les qualitats d'un "bon educador" i el record que en queda en els alumnes. Núria fort i altres ex-alumnes de l'escola Isabel de Villena.

Aquest article és el resultat del treball eprsonal que es va demanar als assitents a un curs de formació per a professorat substitut que està començant la seva trajectòria professional. La Núria Fort a partir de la lecctura de Calaix de mestre de Jaume Cela i de la seva pròpia biografia i la dels seus companys d'escola ens presenta questes reflexions.