Enllaços

Inscripcions                               Quotes                                     Beques                                        Tríptic                                        AMPA

VIATGE 4T ESO A LONDRES 16-18 Juny 2014

El Consell Escolar del centre fa una proposta de qualitat educativa en les sortides en Llengua anglesa i Llengua francesa, impulsades pels 13 mestres integrants del  PELE.

Dins del Pla Experimental de Llengües Estrangeres de l’escola, el curs 2009/10 varem inaugurar el viatge a Londres amb els alumnes de 4t que va anar molt bé.

Caràcter del viatge

El viatge a Londres té un caràcter de convivència en una sortida de final d’etapa en què els alumnes, acompanyats de mestres del centre, visitaran els referents principals de la ciutat i gaudiran de tres dies intensos d’activitats en llengua anglesa.

Els pares i els alumnes que participin en la sortida col·laboraran en la programació de les activitats de manera que tothom s’hi senti a gust, encara que l’organització corre a càrrec del centre

Aquesta és l’aposta del Consell Escolar del centre a la qual farem costat. Al llarg del curs el centre donarà suport a les activitats desplegades pels alumnes per recollir diners per aquest viatge.

Cost del viatge i de l’estada

El cost estimat del viatge és de 350 euros (bitllets avió + trasllats a i de l’aeroport + hostel + London Eye + Teatre Musical + acompanyament) .

Per poder abaratir el cost dels bitllets d’avió i altres despeses, us demanem que feu la preinscripció mitjançant targeta (de qualsevol entitat) en un caixer automàtic de La Caixa o des de Caixa Oberta seguint les instruccions que trobareu al final o bé indiqueu que el vostre fill no hi participarà dins el termini establert.

Motius d’exclusió de participació:

No estar al corrent de pagament de les quotes de l’escola.

Obertura d’expedient amb resolució de sanció.

Si durant el curs es dóna el cas d’exclusió de participació causada per un expedient amb sanció, el centre no podrà retornar aquelles despeses que no puguem descomptar una vegada abonades com és el cas del cost del bitllet d’avió.

Pla de Vela que es duu a terme a 6è de Primària durant el tercer trimestre... més

Examens de les proves YLE, KET i PETper obtenir la certificació de Cambridge ESOL... més

Entrega dels “Premis Tamme”  als  alumnes amb uns valors humans més destacats, segons alumnes i professors... més

Els viatges a la ESO es treballen des de l’aula, tant a nivell lingüístic com a nivell cultural...més