VIATGE 2ON ESO A MADRID 16-18 Juny 2014

El Consell Escolar del centre fa una proposta de qualitat educativa en les sortides i enguany continuem proposant una sortida de tres dies a Madrid per als alumnes de 2n d’ESO per aprofundir en el coneixement de la Llengua castellana.

Caràcter del viatge

La sortida a Madrid té un caràcter de convivència en la qual els alumnes, acompanyats de mestres del centre, visitaran els referents principals de la ciutat i gaudiran de tres dies d’activitats en llengua castellana.

L’organització de la sortida corre a càrrec del centre. Alguns aspectes es treballaran a classe per tal que la visita sigui més profitosa i enriquidora. Està previst que els alumnes visitin els llocs més emblemàtics de la ciutat: el Congreso de los Diputados, el Museo del Prado, el Parque del Buen Retiro...

Cost del viatge i de l’estada

El cost estimat del viatge és de 260 euros.

Per poder abaratir el cost dels bitllets de l’AVE i altres despeses, us demanem que feu la preinscripció a secretaria o bé indiqueu que el vostre fill no hi participarà dins el termini establert. (Més tard, no hi haurà l’oportunitat d’apuntar-se.)

Motius d’exclusió de participació:

No estar al corrent de pagament de les quotes de l’escola.

Obertura d’expedient amb resolució de sanció.

Si durant el curs es dóna el cas d’exclusió de participació causada per un expedient amb sanció o per una causa justificada, el centre no podrà retornar aquelles despeses que no puguem descomptar una vegada abonades, com és el cas del cost del bitllet de tren.