NOVEMBRE 2013

- Visita al circ Raluy.

Una de les propostes educatives de l’Ajuntament de Sant Feliu als centres educatius va ser la visita al Raluy, durant la qual els alumnes van poder descobrir la part més desconeguda del circ. El dia 10 d’octubre els alumnes de 5è i 6è del Sant Josep hi van anar, mentre que la visita dels alumnes de P5 del Cor de Maria no va poder-se dur a terme degut al mal temps.

- Excursions realitzades durant aquest mes d’octubre PRIMÀRIA:

- Cicle Inicial de Primària (1r i 2n) Cor de Maria: van anar al Zoològic de Barcelona, on van passar-s’ho d’allò més bé envoltats de bestioles.

- Cicle Mitjà i Cicle superior de Primària (3r,4t, 5è i 6è) Cor de Maria: van anar a Tossa de Mar en un creuer. Allà van fer una visita guiada per la ciutat emmurallada i els van convidar a un refresc.

ESO:

o 1r ESO (Sant Josep) va anar a Cosmocaixa, on els alumnes van rebre una visita guiada per una part del museu, van poder visitar la resta lliurement i van realitzar un taller.

o 4t ESO (Sant Josep) els alumnes van anar a la Sagrada Família i la van visitar amb guia. Després van fer una caminada pel barri gòtic de Barcelona, en la qual les professores van explicar els monuments més importants.

- Castanyada

El 30 d’octubre a la tarda s’ha celebrat la festa de la Castanyada als dos centres. Pares i mares convertits en castanyers i castanyeres han cuit i repartit les castanyes als patis de les dues escoles, on, abans, els alumnes d’Infantil i Primària –al Cor de Maria- i de Primària –al Sant Josep- havien recitat poemes, ballat i cantat cançons típiques de la tardor i de la festa tradicional.

- Xerrades de la Marató de TV3

Com cada curs, els alumnes de 1r a 4t d’ESO van conèixer una persona que venia de part de la Fundació La Marató de TV3 i que els va fer una xerrada sobre les malalties neurodegeneratives, tema de La Marató d’enguany, que serà el diumenge 15 de desembre.

- PRIMERA XERRADA PREVISTA D’EN JUANJO FERNÁNDEZ.

El dijous 21 de novembre de 2013 a les 21:30 h. es farà la xerrada Com ajudar els fills a estudiar, a la Sala d’Actes del C.E. Sant Josep. Hi pot assistir qualsevol persona, encara que no sigui familiar d’un/a alumne/a del Cor de Maria o del Sant Josep.