Enllaços

Inscripcions                               Quotes                                     Beques                                        Tríptic                                        AMPA

DESEMBRE 2013

- Excursions realitzades durant aquest mes de novembre.

PRIMÀRIA:

- Cicle Inicial de Primària Sant Josep: va anar a fer un taller de ceràmica a Ceràmiques Vilaclara i després va anar cap als jardins de Cap Roig a dinar i fer-hi una visita.

- Cicle Mitjà de Primària Sant Josep: va anar a Barcelona a l’Aquàrium i l’Imax, on els alumnes van veure una pel·lícula sobre les mòmies de l’Antic Egipte.

- Cicle Superior de Primària Sant Josep: va fer una sortida a Cim d’Àligues, on els alumnes van fer una visita guiada i van rebre una explicació sobre les aus. Seguidament van presenciar una exhibició de vol.

1. -3r ESO va anar a Barcelona: al matí, a l’Auditori, els alumnes van assistir a un assaig de l’Orquestra Nacional de Catalunya. A la tarda, van visitar el Parlament.

- 2n ESO els alumnes van anar també a la ciutat comtal: a l’Aquàrium i a veure una obra de teatre del Tricicle.

Premis AOBE

L’Associació Ornitològica del Baix Empordà organitza un concurs de dibuix. Dos alumnes de les nostres escoles han resultat guanyadors: Abril Newman (2n PRI St. Josep) i Stepan Batllori (3r ESO) van ser 2n i 1r premi respectivament de les seves categories. Felicitats a ells i a tots els participants, per la bona feina!

- Projecte de “La policia” a P5.

Els alumnes de les aules de P- 5 han desenvolupat el projecte “La Policia” Una de les activitats ha estat la visita a l’escola d’un pare i una mare de la classe que són mossos d’esquadra. Els alumnes, abans d’iniciar aquesta activitat varen elaborar un qüestionari de preguntes amb la intenció de reflexionar sobre les coses que volien saber sobre la policia. Durant la visita d’aquests pares a la classe, les mestres anaven llegint les preguntes que els infants, dies abans, havien preparat. A més a més, ens varen mostrar algunes eines que fan servir: els guants, la defensa, les manilles i, fins i tot, unes pólvores màgiques que dibuixen les empremtes dels objectes que hem tocat. Per finalitzar el projecte, vàrem visitar la comissaria dels Mossos d’Esquadra amb l’objectiu de veure les seves instal·lacions: el pàrquing dels vehicles de la policia, l’efecte del mirall màgic on fan el reconeixement dels sospitosos, les oficines, les garjoles, etc.

Pla de Vela que es duu a terme a 6è de Primària durant el tercer trimestre... més

Examens de les proves YLE, KET i PETper obtenir la certificació de Cambridge ESOL... més

Entrega dels “Premis Tamme”  als  alumnes amb uns valors humans més destacats, segons alumnes i professors... més

Els viatges a la ESO es treballen des de l’aula, tant a nivell lingüístic com a nivell cultural...més