GENER 2014

- Visita a Asil Surís i a Sant Feliu Gent Gran dels alumnes de 4t ESO.

El dilluns 16 de desembre els alumnes de 4t ESO van anar a visitar els avis dels dos centres: Asil Surís i Sant Feliu Gent Gran. Van poder parlar amb ells, cantar per ells i desitjar-los unes Bones Festes. Com a record els van obsequiar amb postals de Nadal confeccionades pels propis alumnes a Tutoria.

- Visita dels Patges dels Reis Mags.

El dimarts 17 de desembre al matí, els patges de Ses Majestats els Reis d’Orient van anar al Cor de Maria, on l’AMPA els havia preparat uns trons, com correspon a tals personatges. Tots els alumnes de P3 fins a 4t de Primària del Cor de Maria i del Sant Josep van anar passant per ordre i després de recitar el vers de Nadal els van poder saludar i entregar-los les cartes.

1. -Funcions de Nadal:

- Alumnes de Primària Sant Josep: dilluns 16

- Alumnes de Primària Cor de Maria: dijous 19 o Alumnes d’Infantil: dimecres 18

Les tres funcions van ser un espectacle de colors, música, llum i molta il·lusió, i van ser possibles gràcies a la feina dels alumnes, dels mestres i professors, i de la col·laboració de l’AMPA. Els alumnes van fer emocionar el públic i van deixar un record que les famílies no oblidaran.

- Caga-tió i amic invisible.

El divendres 20 tots els nens d’Infantil i de Primària Cor de Maria i Sant Josep van fer cagar el tió. Per grups anaven acudint a la sala on els esperava el tió, ben gras del menjar que li havien anat donant durant dies. Després de cantar-li ben fort i de picar amb alegria, el tió va cagar un regal per a cada nen/a. Tots es van anar acomiadant del tió, que ja ens ha deixat, fins l’any que ve.

Els alumnes d’ESO van fer l’amic invisible i es van intercanviar uns regals molt especials: punts de llibre i cartes fets per ells mateixos dirigits a un /a company/a, que havien confeccionat a la classe de Religió. Lletres plenes de bons desitjos i records compartits, i que van ser especialment emotives per als alumnes de 4t, per ser el seu darrer any a l’escola.

- Cantada de nadales al monestir de tots els alumnes del Sant Josep.

El divendres 20 de desembre tots els alumnes del Sant Josep van anar cap al monestir i van fer la tradicional cantada de nadales. Cada curs va cantar la seva cançó i els més petits van dir el vers de Nadal. Al final, feia goig veure i escoltar tots els alumnes plegats cantar com cada any We are the world.

Els alumnes de 4t ESO van fer de mestres de cerimònies, presentant totes les actuacions i organitzant l’acte de manera impecable.

- Campionat de Catalunya de Korfbal.

L’equip de korfbal de la Fundació Cor de Maria-Sant Josep va resultar campió de Catalunya a la categoria Infantil el dissabte 21 a Castellbisbal, guanyant la semifinal 4-0 i la final 3-2. L’equip estava dirigit pel professor Beto Corona i integrat pels alumnes : Ayelén Montero, Àngela Guerrero, Marc Cambronero, Fernando Royán i Joan Mesa.

Moltes felicitats als jugadors, a l’entrenador i als entrenadors suplents!