Pla de Pràctiques Científiques

Les pràctiques científiques constitueixen el banc de proves de l’aprenentatge en el camp de la ciència.

L’escola està atenta a potenciar les pràctiques, doncs sovint la pràctica constitueix pels alumnes l’aprenentatge més engrescador.

Pràctiques de Tecnologia dels Materials

Dins la Tecnologia dels Materials, la pràctica regular d’activitats de taller resulta un aprenentatge imprescindible de la matèria, tant pels alumnes que s’encaminaran a la Formació Professional com pels alumnes que aniran a Batxillerat o al món laboral.

Pràctiques de laboratori

Els experiments casolans poden ensenyar als més petits els rudiments i el gust pel laboratori.

Seccionar cors, datar l’edat dels fòssils, veure al microscopi les substàncies, analitzar el procés de sedimentació o experimentar la generació dels volcans són un bon exemple dels experiments que poden enganxar els alumnes de l’escola al món de la ciència. A tots els cursos, les pràctiques científiques estan integrades al Currículum i són avaluades.

Enllaços

Aigua i alcohol, la insòlita barreja

Menció d’Honor d’X(p)rimenta dins la categoria Primària.

Inscripcions                               Quotes                                     Beques                                        Tríptic                                        AMPA

Pla de Vela que es duu a terme a 6è de Primària durant el tercer trimestre... més

Examens de les proves YLE, KET i PETper obtenir la certificació de Cambridge ESOL... més

Entrega dels “Premis Tamme”  als  alumnes amb uns valors humans més destacats, segons alumnes i professors... més