Pla de Qualitat

La Fundació Cor de Maria-Sant Josep va engegar el curs 2011/12 un Pla de Qualitat, que s’emmarca dins del Projecte de Qualitat de la Fundació Escola Cristiana de Catalunya. L’aplicació d’aquest sistema abasta tot el centre, començant pel funcionament intern, i repercuteix en la feina a l’aula. L’encarregat principal de desplegar el  Pla de Qualitat  és l’Equip de Qualitat, format per docents del Cor de Maria i del Sant Josep, i coordinat per l’Anna Ventura. A més, els altres professors i mestres reben formació específica per part de formadors de la Fundació Escola Cristiana de Catalunya. El procés és supervisat per auditors interns i externs, i al final hi ha la possibilitat d’obtenir el certificat de qualitat ISO 9001:2008.

Aquest Pla té com a prioritat augmentar la qualitat i l’eficiència del servei que l’escola dóna als alumnes i les famílies, i comença per endreçar i sistematitzar tots els àmbits del centre educatiu per després entrar en una dinàmica de millora continuada.