Premsa > Llenguatge escrit

Llenguatge escrit

El llenguatge escrit és expressar el pensament, sentiments, idees, alguna cosa que ha succeït, mitjançant l'escriptura.

En un diari, ens poden explicar més notícies que a la televisió, ja que a la televisió no tenen prou temps per a explicar-ho tot, en canvi, a la premsa escrita, és l'usuari el que decideix el temps que vol dedicar-se a llegir.

Amb el llenguatge escrit, es poden donar més detalls que amb una imatge ja que la imatge a la televisió, la canvien i pot ser que no tinguis temps a apreciar-ne tot el contingut, en canvi en un escrit, si no acabes d'entendre alguna cosa, pots seguir mirant-ho fins que se'n treu l'entrellat.

La premsa escrita, la pots consultar quan vulguis i on vulguis, en canvi a la televsió hi ha unes hores específiques per assabentar-te de les coses.

Per què no disposa de gaire temps, li va bé tenir la televisió ja que ens ho dóna més resumit, però no només ens hem de quedar amb el que ens diuen en un mitjà, sinó que si ens interessa ens hem de buscar més fonts.