logo índex inclusió 3a Part. Indicadors i preguntes
3a Part. Indicadors i preguntes
Anar a inici Botó per imprimir Botó per visualitzar pdf Anar a ajuda Sortir Anar a 1a part Anar a 2a part Anar a 4a part Anar a 5a part
Dimensió B Generar POLÍTIQUES Inclusives Tornar
A.1 Construir comunitat
B.2.9 Es redueix la intimidació
1) Els membres del Consell Escolar tenen una opinió compartida sobre els factors que configuren la intimidació o l’abús de poder entre iguals?

2) Es considera la intimidació com un acompanyament potencial de totes les relacions de poder?

3) Es considera que la intimidació té a veure tant amb l'ofensa verbal i emocional com amb la violència física?

4) L'amenaça de la retirada de l'amistat s'entén com una font d'intimidació?

5) Es considera la intimidació com un fenomen que es pot donar potencialment al centre, entre el professorat, entre el professorat i l'alumnat, entre el professorat i les famílies, i també entre els alumnes?

6) Les conductes i els comentaris racistes, sexistes, homofòbics o contra les persones amb discapacitat es consideren formes d'intimidació?

7) Hi ha algun document del centre sobre la intimidació que estableixi detalladament quines són les conductes acceptables i quines no a l'escola?

8) Hi ha a disposició de l'alumnat una sèrie de persones (homes i dones) amb les quals puguin parlar sobre els problemes de la intimidació i, d'aquesta manera, sentir-se acompanyats?

9) Els alumnes saben a qui dirigir-se quan se senten intimidats?

10) Hi ha persones a dins i a fora de l'escola a qui el professorat pugui dirigir-se si és intimidat?

11) A l'hora de crear estratègies per prevenir i minimitzar la intimidació, s'implica l'alumnat?

12) Es porten a terme registres clars dels incidents d'intimidació?

13) Està disminuint la intimidació?