logo índex inclusió 3a Part. Indicadors i preguntes
3a Part. Indicadors i preguntes
Anar a inici Botó per imprimir Botó per visualitzar pdf Anar a ajuda Sortir Anar a 1a part Anar a 2a part Anar a 4a part Anar a 5a part
Dimensió C Desenvolupar PRÀCTIQUES Inclusives Tornar a indicadors
A.1 Construir comunitat
C.1.10 Els deures contribueixen a l'aprenentatge de tot l'alumnat
1) Els deures sempre tenen un objectiu educatiu clar?

2) Els deures estan relacionats amb les habilitats, els interessos o els coneixements de tot l'alumnat?

3) Hi ha oportunitats de presentar els deures de diverses maneres?

4) Els deures amplien les habilitats i els coneixements de tot l'alumnat?

5) El professorat es coordina per establir deures útils?

6) Es donen oportunitats suficients a l'alumnat per aclarir les exigències dels deures abans d’acabar les classes?

7) Es modifiquen els deures si els comentaris deixen clar que no són significatius o adequats per a alguns alumnes?

8) És possible fer els deures en les instal·lacions del centre, ja sigui al migdia o fora de l’horari escolar?

9) Els deures s’integren en la planificació curricular del trimestre o del curs?

10) Els deures fomenten que l'alumnat assumeixi la responsabilitat del seu propi aprenentatge?

11) Les persones que posen els deures s’asseguren que es puguin fer sense l’ajuda de la família?

12) Es mostra a les famílies formes de donar suport al treball escolar dels seus fills a casa?

13) Hi ha oportunitats perquè els alumnes col·laborin amb els deures?

14) Els alumnes poden elegir els deures en funció dels seus propis interessos?

15) Els alumnes poden utilitzar els deures per tal d'aprofundir en temes del seu interès?