logo índex inclusió 3a Part. Indicadors i preguntes
Tamany text normal Tamany text gran Tamany text més gran
3a Part. Indicadors i preguntes
Anar a inici Botó per imprimir Botó per visualitzar pdf Anar a ajuda Sortir Anar a 1a part Anar a 2a part Anar a 4a part Anar a 5a part
Dimensió C Desenvolupar PRÀCTIQUES Inclusives Tornar a indicadors
A.1 Construir comunitat
C.1.11 L'alumnat pot participar en activitats extraescolars
1) La localitat o el barri disposa d'una oferta prou àmplia d'activitats extraescolars que atreguin l'interès de l'alumnat?

2) El transport permet que l'alumnat que ha de traslladar-se lluny o que té poca mobilitat pugui participar en els esdeveniments extraescolars?

3) Es fomenta que tot l'alumnat participi en activitats esportives, de música o de teatre?

4) És possible que els nois i noies participin indistintament en activitats en les quals sol predominar un únic gènere (com ara la dansa o el futbol)?

5) Es donen oportunitats per formar grups d’un sol gènere quan les activitats conjuntes estan prohibides per raons culturals, religioses o per altres causes?

6) S’impedeix que els nens i els joves monopolitzin l’espai del pati (per exemple per jugar a futbol)?

7) S’ensenya a l'alumnat un repertori de jocs de pati en els quals es puguin incloure alumnes de diversos graus d'habilitat?

8) Els alumnes que s’elegeixen per representar les seves classes reflecteixen la diversitat d’alumnes del centre?

9) Els alumnes que s’elegeixen com a representants al Consell Escolar reflecteixen la diversitat d’alumnes del centre?

10) Les sortides escolars, fins i tot les visites a l’estranger, són accessibles a tot l'alumnat del centre independentment del seu rendiment o alteració?

11) Els jocs i les classes d’educació física fomenten l’esport i les aptituds físiques de tot l'alumnat?

12) Les jornades esportives inclouen activitats en què tothom pugui participar, independentment del nivell d’habilitat o alteració?

Index for inclusion © World copyright CSIE Ltd 2002 - ISBN: 84-88795-80-7