logo índex inclusió 3a Part. Indicadors i preguntes
Tamany text normal Tamany text gran Tamany text més gran
3a Part. Indicadors i preguntes
Anar a inici Botó per imprimir Botó per visualitzar pdf Anar a ajuda Sortir Anar a 1a part Anar a 2a part Anar a 4a part Anar a 5a part
Dimensió C Desenvolupar PRÀCTIQUES Inclusives Tornar a indicadors
A.1 Construir comunitat
C.2.1 Les diferències entre els alumnes es fan servir com un recurs per a l'ensenyament i l'aprenentatge
1) Generalment, el criteri utilitzat per organitzar els grups dins l'aula és el principi de màxima heterogeneïtat?

2) Es fomenta que els alumnes comparteixin els seus coneixements, per exemple, de diferents països, regions, barris..., o sobre les històries familiars?

3) La capacitat de l'alumnat de proporcionar-se suport acadèmic i emocional és reconeguda i utilitzada?

4) Els alumnes que tenen més coneixement o habilitat en una àrea a vegades tutoritzen als alumnes que en tenen menys?

5) Es donen oportunitats perquè els alumnes de diferents edats es donin suport mutu?

6) Es consciencia l'alumnat tutor que ensenyar a un company és una manera efectiva d'aprendre?

7) Es considera que tothom té coses importants a ensenyar en virtut de la seva individualitat, independentment del seu rendiment o alteració?

8) La diversitat de llengües que parla l'alumnat s’utilitza com una part integral del currículum i com un recurs lingüístic ric per al treball de llengua?

9) Els alumnes que han superat un problema concret comparteixen els beneficis de la seva experiència?

10) Es fan servir les barreres a l’aprenentatge i a la participació d’alguns alumnes, per exemple no tenir accés físic a una part de l’edifici o a algun aspecte del currículum, com una tasca o un projecte de resolució de problemes?

Index for inclusion © World copyright CSIE Ltd 2002 - ISBN: 84-88795-80-7