logo índex inclusió 3a Part. Indicadors i preguntes
3a Part. Indicadors i preguntes
Anar a inici Botó per imprimir Botó per visualitzar pdf Anar a ajuda Sortir Anar a 1a part Anar a 2a part Anar a 4a part Anar a 5a part
Dimensió C Desenvolupar PRÀCTIQUES Inclusives Tornar a indicadors
A.1 Construir comunitat
C.1.3 El treball a classe promou una comprensió de la diferència més gran
1) Es fomenta que l'alumnat explori punts de vista diferents dels seus?

2) Es proporcionen oportunitats perquè els alumnes treballin amb altres alumnes que són diferents d’ells en termes d’antecedents culturals, ètnia, alteracions o gènere?

3) El professorat mostra que respecta i valora els punts de vista alternatius en els debats a classe?

4) Les diferents llengües maternes de l'alumnat són considerades com una riquesa cultural?

5) Es comenten les qüestions del classisme, sexisme, racisme, discapacitació, homofòbia i prejudicis religiosos?

6) Es fa conscient l'alumnat del caràcter sexista de la llengua?

7) El currículum intenta desenvolupar un coneixement i una comprensió de les diferències d’antecedents, cultures, ètnies, gèneres, discapacitats, orientacions sexual i religions?

8) Tot l'alumnat té l’oportunitat de comunicar-se amb nens i joves d’altres parts del món, tant de Nord com del Sud?

9) Es fomenten activitats que promoguin el desenvolupament de l'empatia (jocs de rol, simulació, anàlisi de casos...)?

10) El currículum proporciona més comprensió històrica de l’opressió de certs grups?

11) En els materials curriculars i en les discussions d’aula es qüestionen els estereotips?