logo índex inclusió 3a Part. Indicadors i preguntes
3a Part. Indicadors i preguntes
Anar a inici Botó per imprimir Botó per visualitzar pdf Anar a ajuda Sortir Anar a 1a part Anar a 2a part Anar a 4a part Anar a 5a part
Dimensió C Desenvolupar PRÀCTIQUES Inclusives Tornar a indicadors
A.1 Construir comunitat
C.1.6 L'avaluació fomenta el progrés i l'èxit de tot l'alumnat
1) Els butlletins de notes reflecteixen totes les habilitats i coneixements de l'alumnat, com pot ser la segona llengua, altres sistemes de comunicació, aficions i interessos i experiències laborals?

2) Es redacta periòdicament un informe personalitzat que reflecteixi de forma qualitativa, respectuosa i positiva el progrés individual de l'alumnat?

3) Els resultats de les avaluacions (fins i tot les avaluacions externes) s'utilitzen per introduir canvis en les programacions i així ajustar-les a les necessitats detectades?

4) L'alumnat sap que es valora el seu progrés personal, per sobre de qualsevol comparació amb el grup?

5) Es fa servir una varietat d’estratègies d'avaluació que permetin que tots els alumnes mostrin les seves habilitats?

6) Les notes dels treballs en equip són emprades per valorar també el progrés de l'alumnat?

7) L'alumnat entén per què se l'avalua?

8) Es proporciona feedback a l'alumnat que infoma del que ha après i del que hauria de fer a continuació?

9) Es potencia l'autoavaluació, la coavaluació o altres observacions de l’aprenentatge propi?

10) Les famílies participen del procés d'avaluació?

11) Hi ha un control del rendiment dels diferents grups d’alumnes (nois/noies/alumnes de minories ètniques/alumnes amb dificultats), de manera que es puguin detectar i tractar les dificultats concretes?