logo índex inclusió 3a Part. Indicadors i preguntes
3a Part. Indicadors i preguntes
Anar a inici Botó per imprimir Botó per visualitzar pdf Anar a ajuda Sortir Anar a 1a part Anar a 2a part Anar a 4a part Anar a 5a part
Dimensió C Desenvolupar PRÀCTIQUES Inclusives Tornar a indicadors
A.1 Construir comunitat
C.1.7 La disciplina de l'aula es basa en el respecte mutu
1) L’abordatge que fa el centre de la disciplina fomenta l’autodisciplina?

2) El professorat es dona suport mutu per ser enèrgic sense haver-se de mostrar enfadat?

3) El professorat comparteix les seves preocupacions, coneixements i habilitats a l’hora de superar el desinterès i la indisciplina?

4) L'alumnat s’implica a l’hora d’ajudar a resoldre les dificultats de l’aula?

5) Les normes de comportament de classe són coherents i explícites?

6) Les normes de l’aula es debaten i es consensuen amb l'alumnat?

7) La normativa de règim intern recull la resolució de conflictes sobre la base del respecte mutu i el diàleg?

8) Es consulta a l'alumnat la manera de millorar el clima de treball de l’aula?

9) Es consulta a l'alumnat la manera de millorar l’atenció cap a l’aprenentatge?

10) Si a l'aula hi ha més d’un adult, comparteixen la resposabilitat que les classes es desenvolupin amb tranquil·litat?

11) Hi ha establerts uns procediments clars, coneguts pel professorat i l'alumnat, per respondre a les formes extremes de conducta disruptiva?

12) Tot el professorat i l’alumnat reconeix que és injust que els nois absorbeixin més atenció del professor que les noies?