 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
|
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
1) L’abordatge que fa el centre de la disciplina fomenta l’autodisciplina?
2) El professorat es dona suport mutu per ser enèrgic sense haver-se de mostrar enfadat?
3) El professorat comparteix les seves preocupacions, coneixements i habilitats a l’hora de superar el desinterès i la indisciplina?
4) L'alumnat s’implica a l’hora d’ajudar a resoldre les dificultats de l’aula?
5) Les normes de comportament de classe són coherents i explícites?
6) Les normes de l’aula es debaten i es consensuen amb l'alumnat?
7) La normativa de règim intern recull la resolució de conflictes sobre la base del respecte mutu i el diàleg?
8) Es consulta a l'alumnat la manera de millorar el clima de treball de l’aula?
9) Es consulta a l'alumnat la manera de millorar l’atenció cap a l’aprenentatge?
10) Si a l'aula hi ha més d’un adult, comparteixen la resposabilitat que les classes es desenvolupin amb tranquil·litat?
11) Hi ha establerts uns procediments clars, coneguts pel professorat i l'alumnat, per respondre a les formes extremes de conducta disruptiva?
12) Tot el professorat i l’alumnat reconeix que és injust que els nois absorbeixin més atenció del professor que les noies?
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
|
 |
|
 |
|
 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
|