logo índex inclusió 3a Part. Indicadors i preguntes
3a Part. Indicadors i preguntes
Anar a inici Botó per imprimir Botó per visualitzar pdf Anar a ajuda Sortir Anar a 1a part Anar a 2a part Anar a 4a part Anar a 5a part
Dimensió C Desenvolupar PRÀCTIQUES Inclusives Tornar a indicadors
A.1 Construir comunitat
C.1.8 El professorat utilitza la docència compartida
1) El professorat comparteix els esquemes de programació de l'aula i les activitats de deures?

2) El professorat es reuneix per resoldre problemes conjuntament quan el progrés d’un alumne o d’un grup és un motiu de preocupació?

3) Es du a terme activitats de docència compartida (dos professors amb el mateix grup d'alumnes)?

4) Es disposa de temps per a la coordinació dels docents que treballen junts a l'aula?

5) La docència compartida es fa servir com una oportunitat per compartir la reflexió sobre l’aprenentatge dels alumnes?

6) Els professors comenten amb els companys aspectes com ara la claredat del llenguatge a l'aula i la participació dels alumnes en les activitats?

7) El professorat modifica la seva actuació a l'aula en resposta al feedback proporcionat pel company d'aula?

8) El professorat d’aula i el de suport es reparteixen la feina quan treballen amb els alumnes individualment, en grups o amb tota la classe?

9) Els professors que treballen junts a l'aula constitueixen un model de col·laboració per a l'alumnat?

10) Els professors que treballen junts a l'aula comparteixen responsablilitats per assegurar que tot l'alumnat participi?

11) La docència compartida es veu com un suport tant a l'atenció a la diversitat com a la millora professional del professorat?