 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
|
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
1) El professorat comparteix els esquemes de programació de l'aula i les activitats de deures?
2) El professorat es reuneix per resoldre problemes conjuntament quan el progrés d’un alumne o d’un grup és un motiu de preocupació?
3) Es du a terme activitats de docència compartida (dos professors amb el mateix grup d'alumnes)?
4) Es disposa de temps per a la coordinació dels docents que treballen junts a l'aula?
5) La docència compartida es fa servir com una oportunitat per compartir la reflexió sobre l’aprenentatge dels alumnes?
6) Els professors comenten amb els companys aspectes com ara la claredat del llenguatge a l'aula i la participació dels alumnes en les activitats?
7) El professorat modifica la seva actuació a l'aula en resposta al feedback proporcionat pel company d'aula?
8) El professorat d’aula i el de suport es reparteixen la feina quan treballen amb els alumnes individualment, en grups o amb tota la classe?
9) Els professors que treballen junts a l'aula constitueixen un model de col·laboració per a l'alumnat?
10) Els professors que treballen junts a l'aula comparteixen responsablilitats per assegurar que tot l'alumnat participi?
11) La docència compartida es veu com un suport tant a l'atenció a la diversitat com a la millora professional del professorat?
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
|
 |
|
 |
|
 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
|