Les llengües artificials:
Ens inventem una llengua!

text

Al Bernie Dodge el meu agraïment per haver-me fet conèixer les webquests i el profit que podem treure d’internet en educació.

A la Carme Barba el meu agraïment per atendre totes les meves consultes i neguits quan aquesta webquest no era res més que un pensament al meu cap. Moltes gràcies pels seus consells i aportació d’idees.

Als meus alumnes de 4t d’ESO de l’INS Corbera (curs 2005-06), perquè sense la seva empenta, sense el seu esperit emprenedor i sense les seves ganes d’aprendre aquesta webquest no hauria estat mai possible.

Moltes gràcies, també, a tots aquells docents que han fet servir aquesta webquest amb els seus alumnes perquè han cregut en ella i en els beneficis per aprendre llengua.

text