Les llengües artificials:
Ens inventem una llengua!

text

FASE 2

Què hem de tenir en compte per començar a treballar?

En aquesta fase, el treball és en grup.

L'objectiu a assolir és aproximar-se, a través de la música, al món de les llengües artificials per intentar copsar algunes característiques de l'estructura d'aquestes llengües.

En què consisteix la nostra feina?

La música, ja sigui gràcies al món del cinema o per voluntat pròpia dels compositors i cantants, ha estat terreny adobat per a l'experimentació en l'ús de llengües inventades. En l'apartat Què podem consultar? trobareu dos vídeos amb cançons cantades en llengües artificials. Escolteu-les abans de fer la feina.

Per avançar en el projecte, haureu de fer dues activitats. Concentreu-vos, perquè ara ja entrem de ple en el treball sobre les llengües artificials!

En les següents enllaços trobareu la informació i l'encàrrec de feina per a la reflexió.

Què podem consultar?

Per treballar en aquesta fase i començar a analitzar les llengües artificials, escolteu aquestes dues cançons abans de fer les activitats relacionades:

FASE 2
text