![]() |
|||||||
![]() |
|
Aquí teniu un examen de mostra
![]() |
![]() |
Objectius didàctics
|
|||
1 |
- Ampliar el coneixement sobre els diferents tipus de paisatge que conformen la geografia catalana. Diferenciar, principalment, el paisatge rural del paisatge urbà. |
7 |
TI1 E TG |
2 |
- Conèixer les diferents figures de protecció legal dels espais naturals, saber situar els principals Parcs Naturals de Catalunya i conèixer-ne algun |
3 |
E TG |
3 |
- Utilitzar nou vocabulari relacionat amb el paisatge de Catalunya. Incorporar adjectius qualificatius i comparacions. Ampliar més el domini de vocabulari |
5 |
TI1 R |
4 |
- Observar, atentament, i copsar imatges i sensacions que et serveixin per explicar el que has vist. Intentar fer-ho a partir del record visual |
5 |
O R |
5 |
- Gaudir de l'observació d'un paisatge i de la lectura d'un text literari que el descrigui. Introduir el text poètic |
3 |
O |
6 |
- Estructurar, en un full, els elements necessaris per elaborar una descripció. |
5 |
R |
7 |
- Saber reconèixer una descripció i elaborar-ne cada vegada amb més qualitat. |
10 |
E R |
8 |
- Conèixer i distingir el subjecte d'una oració, els tipus de subjectes i les agrupacions de paraules que poden fer de subjecte combinant SN, SP i SA . |
10 |
E |
9 |
- Elaborar subjectes d'oració utilitzant una estructura donada prèviament. Identificar el tipus de sintagma i analitzar-lo. |
10 |
E |
10 |
- Conèixer les definicions de nom i adjectiu i distingir-los. |
5 |
E |
11 |
- Saber aplicar les normes de flexió i de concordança entre noms, adjectius i determinants. |
5 |
E |
12 |
- Aprendre i saber classificar els determinants |
5 |
E |
13 |
- Millorar l'ortografia incorporant els aprenentatges que proposen les fitxes treballades a classe. |
10 |
E R L |
14 |
- Realitzar els treballs proposats amb una bona presentació |
4 |
TI 1 TG |
15 |
- Tenir el quadern de llengua amb una bona presentació |
5 |
L |
16 |
- Participar activament en les activitats de classe |
3 |
O |
17 |
- Participar activament en el equip de treball |
5 |
O TG |