Aquí teniu un examen de mostra

en format www
en format word

Objectius didàctics

AA

1

- Ampliar el coneixement sobre  els diferents tipus de paisatge que conformen la geografia catalana. Diferenciar, principalment, el paisatge rural del paisatge urbà.

7

TI1

2

- Conèixer les diferents figures de protecció legal dels espais naturals, saber situar els principals Parcs Naturals de Catalunya i conèixer-ne algun

3

- Utilitzar nou vocabulari relacionat amb el paisatge de Catalunya. Incorporar adjectius  qualificatius i comparacions. Ampliar més el domini de vocabulari

TI1

4

- Observar, atentament, i copsar imatges i sensacions  que et serveixin per explicar el que has vist. Intentar fer-ho a partir del record visual

5

- Gaudir de l'observació d'un paisatge i de la lectura d'un text literari que el descrigui. Introduir el text poètic

6

- Estructurar, en un full, els elements necessaris per elaborar una descripció.

7

- Saber reconèixer una  descripció i  elaborar-ne cada vegada amb més qualitat.

8

- Conèixer  i distingir el subjecte d'una oració, els tipus de subjectes i les  agrupacions de paraules que poden fer de subjecte  combinant SN, SP i SA .

9

- Elaborar subjectes d'oració  utilitzant una estructura donada prèviament. Identificar el tipus de sintagma i analitzar-lo.

10

- Conèixer  les definicions de nom i adjectiu  i distingir-los.

11

- Saber aplicar les normes de flexió i de concordança entre noms, adjectius i determinants.

12

- Aprendre i saber classificar els determinants

13

- Millorar l'ortografia incorporant els aprenentatges que proposen les fitxes treballades a classe.

14

- Realitzar els treballs proposats amb una bona presentació

4

TI 1