Aquest canvi de filosofia es deu a la preocupació perquè els alumnes se sentin motivats i tinguin un mètode per a poder aplicar els raonaments i coneixements adquirits.

El treball esdevé més aplicat i menys teòric i, per tant, més atractiu i útil, ja que arriben ells mateixos a la solució d'un problema.

Amb el nou mètode s'evita la desconnexió entre els conceptes introduïts a l'aula i els fenòmens que es volen analitzar. Aquest sistema de treball permet una avaluació constant de l'alumne, ja que és ell el que és protagonista en el procés conduït pels educadors, d'ell depèn la solució
correcta del problema que planteja l'activitat.

Amb aquest plantejament, l'alumne ha d'implicar-se activament en el desenvolupament del treball; abans podia ser un oient o espectador passiu, i quedar-se al marge dels conceptes explicats i dels fenòmens observats.

PROJECTE EDUCATIU DE LES ACTIVITATS AL PARATGE NATURAL DE POBLET

INTRODUCCIÓ

OBJECTIUS I ACTIVITATS

Índex Projecte educatiu