El primer pas consisteix a plantejar un objectiu. Aquest objectiu es basa a buscar la solució correcta a un problema (per exemple, realitzar un mapa de risc d'incendi estudiant la vegetació).

El pas següent és dotar l'alumne de conceptes que el permetin dissenyar el treball experimental (per exemple, característiques dels vegetals que afavoreixin un incendi) i que li permeti assolir l'objectiu i solucionar el problema plantejat. Un altre pas és aplicar aquest treball experimental basant-lo en tècniques d'estudi on s'aplica el mètode científic (per exemple, comprovar si alguns vegetals d'aquella comunitat contenen substàncies inflamables), que permetrà obtenir dades experimentals.

L'últim pas és l'anàlisi de les dades experimentals, per extreure'n unes conclusions que permetin solucionar el problema plantejat (elaborar el mapa de risc d'incendi correctament).

PROJECTE EDUCATIU DE LES ACTIVITATS AL PARATGE NATURAL DE POBLET

INTRODUCCIÓ

OBJECTIUS I ACTIVITATS

Índex Projecte educatiu