|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Resultats finals del PROJECTE: PROJECT Final Products
A la trobada de CINFAES (JUNY 2013) HEM TANCAT el projecte: At the meeting in Cinfaes (June 2013) we ended the project.
A la trobada de dobrich (abril 2013) HEM PLANIFICAT la finalització del projecte: At the meeting in Dobrich (April 2013) we planned the ending of the project.
A la trobada de birmingham (desembre 2012) han presentat: Cinfaes has presented at the meeting in Birmingham (December 2012):
Consum. Consumption.
Medi ambient. Environment.
Joc. Game jobs.
Com estalviar. How to save money.
Poster. Poster.
Professions i salaris. Professions and salaries.
Llista de la compra. Shopping list.
La cigala i la formiga. The ant and the buzzer.
La cigala i la formiga (video). The ant and the buzzer (video).
La cigala i la formiga - Macieira (video). The ant and the buzzer - Macieira (video).
La cigala i la formiga - Oliveira Douro (video). The ant and the buzzer - Oliveira Douro (video).
La cigala i la formiga (final). The ant and the buzzer (ending).
Què seré quan sigui gran. What I want to be.
Paraules relacionades amb treballs. Words related to jobs.
A la trobada de Warsaw (Octubre 2012) HEM PLANIFICAT el segon any de projecte: At the meeting in Warsaw (October 2012) we planned the second year of the project.
A la trobada de trikala (juny 2012) han presentat: Cinfaes has presented at the meeting in Trikala (June 2012): Llibre. Book
Prospecte. Brochure
Recull de fotografies. Photoalbum
Preus del mercat. Prices market
Productes tradicionals. Traditional products
Vocabulari. Vocabulary
Diferents videos. Video
A la trobada de PAIDE (maig 2012) han presentat: Cinfães has presented at the meeting in Paide (Mai 2012):
Fulls de treball. Worksheets.
Jocs de rol. Role-play situations
Consells per estalviar. Saving tips
Video de la visita al supermercat. Visit the supermarket
A la trobada de francavilla (març 2012) han presentat: Cinfães has presented at the meeting in Francavilla (March 2012):
Prospecte sobre drets i deures dels consumidors. Brochure about rights and duties.
Carnaval. Carnival.
Reunió amb les famílies. Parent's meeting.
Treballant les monedes. Studying money.
Visitant una carnisseria. Visiting a butcher's shop.
Visitant supermercats. Visiting supermarkets.
Full de treball. Worksheet PS Louredo.
Video d'un caixer automàtic. Video: visiting a cash point machine.
Video de la visita a una botiga (1). Video shopping (1).
Video de la visita a una botiga (2). Video shopping (2).
A la trobada de cookstown (febrer 2012) han presentat: Cinfães has presented at the meeting in Cookstown (February 2012):
El treball fet amb el caixer automàtic. A cash point machine:
Diferents treballs fets amb l'alumnat. Diferent works made by pupils: Preocupacions. Concerns:
Activitats de comptar. Counting activities.
Països i monedes. Countries and currency.
Diferents formes de pagar. Different ways to pay.
Educació financera. Finantial Education.
Diners i preocupacions. Money and concerns.
Preus i productes. Products and prices.
Desitjos i necessitats. Whishes versus needs.
A la trobada de Reus (novembre 2011) han presentat: Cinfães has presented at the meeting in Reus (November 2011):
Una breu descripció del seu sistema educatiu: A short description of Education system in Portugal:
Una història de la moneda: A history of money:
Una història de la Unió Europea: A history of the European Union:
Un treball fet per l'alumnat relatiu a les diferents monedes i bitllets que tenim els socis del projecte: A work done by students concerning the different coins and notes that we have in the project:
Un treball, també fet per l'alumnat, sobre els països participants en el projecte: A work, also done by students concerning the countries participating in the project:
Un recull de fotografies on mostren com ho han fet: A collection of photographs which show how they have done:
I uns jocs d'ordinador per a treballar aquests conceptes: And some computer games to work on these concepts:
Cinfaes És l'escola coordinadora. A l'inici del projecte ens va fer arribar aquesta introducciÓ per anar-nos posant a to. És molt interessant: Cinfães is the school coordinator. At the beginning of the project we did get this introduction by making us go to. It is very interesting:
|