Logotip, nen amb pancarta amb el nom Mowgli CEIP MOWGLI
     Passeig de la Boca de la Mina s/n • Tel. 977 31 26 47• 43206 REUS
 
| Inici | Birmingham | Cinfaes | Cookstown | Dobrich | Francavilla | Istanbul | Paide | Reus | Trikala | Warsaw

 

Resultats finals del PROJECTE: PROJECT Final Products

 

 

A la trobada de CINFAES (JUNY 2013) HEM TANCAT el projecte: At the meeting in Cinfaes (June 2013) we ended the project.

 

Ens han regalat aquest CD amb cançons. They have given us this CD with songs.

 

A la trobada de dobrich (abril 2013) HEM PLANIFICAT la finalització del projecte: At the meeting in Dobrich (April 2013) we planned the ending of the project.

 

A la trobada de birmingham (desembre 2012) han presentat: Trikala has presented at the meeting in Birmingham (December 2012):

 

Un parell de discos amb cançons tradicionals. A pair of CD with traditional songs.

 

 

Dia mundial de l'estalvi (1). Wolrd Saving Day (1).

 

Dia mundial de l'estalvi (2). World Saving Day (2).

 

Fent posters pel Dia mundial de l'estalvi. Making posters for World Saving Day .

 

Treballs. Jobs.

 

Treballs (2). Jobs (2).

 

La cigala i la formiga (finals 1). The ant and the buzzer (endings 1).

 

La cigala i la formiga (finals 2). The ant and the buzzer (endings 2).

 

La cigala i la formiga (finals 3). The ant and the buzzer (endings 3).

 

La cigala i la formiga (representació). The ant and the buzzer (play).

 

La cigala i la formiga (teatre). The ant and the buzzer (theatre).

 

La cigala i la formiga (video). The ant and the buzzer (video).

 

 

A la trobada de Warsaw (Octubre 2012) HEM PLANIFICAT el segon any de projecte: At the meeting in Warsaw (October 2012) we planned the second year of the project.

 

A la trobada de FRANCAVILLA (MARÇ 2012) han presentat: Trikkala has presented at the meeting in Francavilla (March 2012):

 

Dibuixant i fent targetes de crèdit. Drawing and making credit cards-

 

L'alumnat va al banc. Students in the bank.

 

L'alumnat fa el seu moneder. Children make their own money box.

 

L'alumnat opina sobre el valor del diner. Children write their opinion about the value of money.

 

Visita al supermercat. Visit to the supermarket.

 

Llista de la compra. List of supermarket.

 

L'alumnat fa un supermercat. Children make a supermarket.

 

El professor els llegeix una comèdia d'Aristòfanes. Teacher reads the Aristofanes comedy about Ploutos.

 

Teatre: El moneder màgic. Watching theatre: The magic money box.

 

 

A la trobada de COOKSTOWN (febrer 2012) han presentat: Trikkala has presented at the meeting in Cookstown (February 2012):

 

Una presentació del país. A presentation.

 

Una presentació del sistema educatiu grec. A report about the Greek Educational System.

 

Un parell de treballs sobre monedes. A pair of works about coins.

 

Fotografies i video de la celebració de Nadal. Pictures and video about Christmas celebration.

 

A la trobada de Reus (novembre 2011) han presentat: Trikkala has presented at the meeting in Reus (November 2011):

 

El Comenius corner: The Comenius corner:

 

Una petita presentació de l'escola: A short presentation of the school:

 

I uns treballs de l'alumnat - World Saving Day: And a work of students - World Saving Day: