 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Totalment d'acord |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Si us plau, marqueu amb una creu el quadre que millor representi la vostra opinió. |
|
 |
 |
 |
D'acord fins a cert punt |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
En desacord |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
1 |
Dels diferents instituts de la localitat, volia que el meu fill/a vingués a aquest. |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
2 |
El meu fill/a volia anar a aquest institut . |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
3 |
La informació que em van proporcionar la primera vegada que el meu fill/a havia d'anar a l'institut va ser excel·lent. |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
4 |
El full informatiu trimestral em manté al dia dels canvis que es produeixen a l'institut. |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
5 |
Penso que l'institut em manté ben informat sobre el que fa el meu fill/a. |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
6 |
Penso que el professorat és amable amb mi i amb els altres pares. |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
7 |
Quan estic preocupat/da pel progrés escolar del meu fill/a sé amb qui he d'anar a parlar. |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
8 |
Si parlo amb el professorat de les preocupacions que tinc sobre el progrés del meu fill/a estic convençut/da que es prendran seriosament els meus punts de vista. |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
9 |
L'institut em proporciona una informació clara sobre com puc ajudar el meu fill/a amb el seu treball escolar a casa. |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
10 |
Al meu fill/a li agrada anar a aquest institut. |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
11 |
Penso que el professorat treballa de valent per ajudar alguns alumnes. |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
12 |
Tots els alumnes que viuen a la localitat són ben rebuts a l'institut. |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
13 |
Es valora igualment totes les famílies, siguin quins siguin els seus orígens. |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
14 |
No crec que la intimidació sigui un problema a l'institut. |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
15 |
Si un alumne es comporta malament és correcte que se l'enviï a casa. |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
16 |
Si un alumne es comporta malament de forma continuada se l'hauria d'expulsar de l'institut per sempre. |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
17 |
El meu fill/a participa regularment en clubs i en altres activitats que s'organitzen als migdies i a la sortida de l'institut. |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
18 |
Es demana l'opinió dels pares abans de fer canvis a l'institut. |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
19 |
El professorat valora molt més aquells pares que estan implicats amb l'institut que els que no ho estan. |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
20 |
El professorat d'aquest institut fomenta que tots els alumnes ho facin el millor que puguin, no només treballa amb aquells que tenen més capacitats. |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |