 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Si us plau, senyala a quin(s) grup(s) dels que s'indiquen a continuació pertanys: |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Totalment d'acord |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Si us plau, marca amb una creu el quadre que millor representi la teva opinió. |
|
 |
 |
 |
D'acord fins a cert punt |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
En desacord |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
1 |
A vegades a classe treballo en parelles, amb un amic. |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
2 |
A vegades la meva classe es divideix en grups per treballar. |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
3 |
Quan estan encallats, ajudo els meus amics a fer el seu treball. |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
4 |
Els meus amics m'ajuden a fer la meva feina quan estic encallat/da. |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
5 |
El meu treball s'exposa a les parets i així el poden veure altres persones. |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
6 |
Al meu mestre li agrada escoltar les meves idees. |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
7 |
Al meu mestre li agrada ajudar-me a fer la meva feina. |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
8 |
M'agrada ajudar el meu mestre quan ho necessita. |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
9 |
Penso que les normes de la nostra classe són justes. |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
10 |
Normalment els nens de la classe no posen sobrenoms a altres companys. |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
11 |
Normalment no em sento amenaçat/da per altres nens quan sóc al pati. |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
12 |
Quan em sento trist/a a l'escola sempre hi ha un adult que m'escolta. |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
13 |
Quan els nens de la meva classe es barallen, el mestre els separa ràpidament. |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
14 |
Penso que el fet de tenir escrits els objectius del trimestre m'ajuda a millorar la meva feina. |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
15 |
A vegades, el mestre em deixa escollir el treball que vull fer. |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
16 |
Em sento content amb mi mateix quan he fet un bon treball. |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
17 |
Quan faig els deures, normalment comprenc què he de fer. |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
18 |
Al meu mestre li agrada que li digui el que faig a casa. |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
19 |
La meva família pensa que aquesta és una bona escola. |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
20 |
Si no vaig a l'escola, el meu mestre em pregunta on he estat. |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |