 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Totalment d'acord |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Si us plau, marqueu amb una creu el quadre que millor representi la vostra opinió. |
|
 |
 |
 |
D'acord fins a cert punt |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
En desacord |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
1 |
Es procura que tothom se senti ben acollit en aquest centre escolar. |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
2 |
Els alumnes s'ajuden els uns als altres. |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
3 |
El professorat treballa bé conjuntament. |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
4 |
El professorat i els alumnes es tracten mútuament amb respecte. |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
5 |
Les famílies se senten implicades amb el centre. |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
6 |
El professorat i el Consell Escolar treballen conjuntament. |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
7 |
Els professors no afavoreixen un grup d'alumnes per sobre d'uns altres. |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
8 |
Els professors intenten ajudar a tots els alumnes perquè ho facin el millor possible. |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
9 |
Els professors pensen que tots els alumnes són igual d'importants. |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
10 |
El centre facilita que els seus edificis siguin físicament accessibles a tots. |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
11 |
S'ajuda a tots els alumnes nous que entren per primera vegada al centre, perquè se sentin integrats. |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
12 |
Al professors els agrada ensenyar als diferents grups d'alumnes que tenen a la seva classe. |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
13 |
Els professors intenten resoldre les dificultats de conducta dels alumnes, abans d'expulsar-los del centre. |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
14 |
Els professors treballen molt perquè el centre sigui un bon lloc on anar. |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
15 |
Es fa tot el possible per acabar amb la intimidació. |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
16 |
Els professors intenten que les classes siguin fàcils d'entendre per a tothom. |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
17 |
S'ensenya els alumnes a apreciar les persones d'origen cultural/ètnic/social diferent als seus. |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
18 |
Generalment, els alumnes saben què s'ensenyarà en la propera lliçó. |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
19 |
Els professors esperen que els alumnes s'ajudin els uns als altres durant les classes. |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
20 |
En la majoria de les classes els alumnes i els professors es comporten correctament entre ells. |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
21 |
Els professors ajuden a tothom qui té dificultats en les lliçons. |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
22 |
Els professors de suport treballen amb tots aquells que necessiten ajuda. |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
23 |
Els deures faciliten l'aprenentatge i s'expliquen adequadament. |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
24 |
S'organitzen activitats fora de les classes que són d'interès per a tothom. |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |