web cursos de formació professional ocupacional

Documents
Procés de la Formació Professional no reglada (ocupacional per a ocupats i desocupats)
Model de programacions de la Formació Professional no reglada
Pla de Qualitat per a la Formació Professional ocupacional
Procediment de la gestió de la Formació Professional ocupacional
Enquesta inici del curs (cal passar-la màxim 15 dies deprés de l'inici del curs) Enquesta final curs (cal passar-la l'últim dia del curs)
Acta de la reunió de l'equip docent Acta de la reunió d'avaluació Alguns dels arxius per gestionar l'FPO es troben a coordinació en Word
Aspectes que té en compte el coordinador d'FP a les FCT de les FPO Documents per gestionar les beques
Imprés per registrar documents al Departament d'Educació Imprés signatura alumnat coneixement continguts curs, RRI, MA, etc. (intern)
Formació complenetària: Medi ambient, PRL i inserció laboral

APLICACIÓ DEL SERVEI D'OCUPACIÓ DE CATALUNYA
Accés a la web: GIA Gestió integrada d'accions
Instruccions Departament sobre la gestió cursos ocupacionals

Gestió cursos amb el GIA (manual d'usuari de l'aplicació del GIA)

Guia de seguiment per a la gestió d'accions d'FPO

Enllaços
Servei Català d'Ocupació
INEM (Certificados profesionalidad)

Impressos i formularis (Cursos formació ocupacional / Impresos).

El llistat anterior inclou:

Aquesta guia inclou els documents següents:
G144NFO-001
Instruccions per a la gestió dels programes de formació professional ocupacional. Treballadors en situació d’atur i Programes de garantia social.
G146NFO-107 Calendari del curs. Treballadors en situació d’atur i PGS.
G146NFO-037 Fitxa d’expert/a.
G146NFO-013 Normes de publicitat
G146NFO-084 Fitxa de comprovació de la situació dels alumnes. Programes de formació professional ocupacional (treballadors en situacio d’atur i programes de garantia social).
G146NFO-017 Informació adreçada als alumnes participants a les accions de formació professional ocupacional per a treballadors en situació d’atur.
Declaració conforme l’alumne/a ha rebut el material didàctic.
G146NFO-019 Informe mensual d’assistència als cursos de formació professional ocupacional i a les accions ocupacionals.
G146NFO-155 Certificat d’assegurança d’accidents personals.
G146NFO-020 Control d'assistència als cursos d’FPO i a les accions ocupacionals.
G146NFO-021 Temporització del programa.
G145NFO-013 Instruccions per a la signatura i gestió de les pràctiques.
G146NFO-108 Conveni de col·laboració per a pràctiques en empresa incloses en l’acció formativa d’alumnes treballadors en situació d’atur.
G146NFO-142 Conveni de col·laboració per a pràctiques en empresa de perfeccionament professional.
G146NFO-033 Conveni de pràctiques. Full de resum de pràctiques en empresa.
G146NFO-134 Conveni de pràctiques. Control d’assistència en període de pràctiques.
G146NFO-135 Conveni de pràctiques. Valoració final de les pràctiques.
G146NFO-156 Sol·licitud de compensació econòmica. Pla FIP Documentació que s’ha d’adjuntar a la sol·licitud de compensació econòmica.
G146NFO-153 Documentació per a les estades de perfeccionament professional a l’estranger.
G146NFO-154 Documentació per a la justificació econòmica dels programes de formació professional ocupacional.
G144NFO-002 Instruccions per a la justificació econòmica dels programes de formació professional ocupacional.
G145NINT-002 Sol·licitud d’ajut per a la realització d’una acció de perfeccionament professional a l’estranger. Imports màxims setmanals segons els països de destí.
G146NFO-149 Informació per sol·licitar l’ajut d’allotjament i manutenció.
G146NFO-150 Informació per sol·licitar l’ajut de transport i manutenció.
G146NFO-151 Informació per sol·licitar l’ajut de transport.
G146NFO-152 Informació per sol·licitar la beca de discapacitat.
G146NFO-022 Sol·licitud d’ajut o beca.
G146NFO-024 Full per presentar els justificants de transport per tramitar les beques d’alumnes.
G146NFO-113 Pautes per a l’elaboració de la memòria final de les accions. PGS 2005-2006.
G146NFO-157 Declaració de tenir constància del contingut de la Guia de seguiment per a la gestió dels programes de formació professional ocupacional. Treballadors en situació d’atur i Programes de garantia social.