La comuicació i la família > Família

FAMÍLIA

Tant important és que els nens i nenes tinguin un bon criteri a l'hora de comunicar-se amb la resta de familiars com que tinguin un bon criteri a l'hore de veure televisió i els altres mitjans de comunicació.

Per això és molt important que els pares ensenyin als seus fills quins programes són adequats per a ells i quins programes no ho son. i els mateixos pares, també s'han d'interesar pels programes que veuen els seus fills diàriament i controlar-los les hores que estan davant la televisió.

Amb això s'ha d'intentar que els nens no mirin massa la televisió i quan la mirin que ho facin d'una manera responsable i educativa.recent estudis han demostrat que els nens espanyols passen més temps mirant la tele que a l'escola així doncs, és molt importants que no mirin programes inadequats per a la seva edat i desenvolupament.