La comunicació i la família > La comunicació

COMUNICACIÓ

No només hem de vigilar el que veuen el nostres fills, sinó que hem de parlar amb ells sobre el que veuen i senten als mitjans de comunicació i resoldre els dubtes que tinguin sobre qualsevol tema relacionat amb els mitjans de comunicació.

I el que és més important, hem de veure la televisió amb ells perquè vegin quins programes són adequats per al seu desembolupament i perquè vegin també que ens interessem per ells. Així, veient la televisió amb ells podrem resoldre a l'instant qualsevol dubte que se'ls plantegi sobre el contingut del programa.

Una altra cosa que s'ha de fer per aconseguir que els nostres fills tinguin un bon criteri a l'hora de veure la televisió, és que en acabat el programa que s'estigui veient en família, s'apagui la televisió i es comenti el programa que s'acaba de veure per treure'n els defectes i les parts posities, així els nens aprenen tant a veure la televisió en família com a diferenciar els programes de bon contingut didàctic dels que no ho són.