Gèneres televisius >Zapping

PROGRAMES DE ZAPPING

Els programes de zapping són aquells que es dediquen a mostrar un seguit d'imatges divertides o curioses de diferents programes de totes les cadenes.

Aquests programes els han inventat en certa mesura els espectadors des que es va introduir el comandament a distància a les llars. El públic televisiu va començar a canviar constantment de canal buscant el programa que en tres segons li resultava més interessant. Avui en dia aquests programes de zapping d'una audiència considerable degut a que engloben aquells continguts o imatges que resulten interessants a l'espectador.

Un dels punts conflictius d'aquest programa és la seva legalitat, ja que en principi no podrien mostrar imatges d'altres cadenes de televisió sense el permís exprés. Tot i això, aquests espais recorren al "Dret a cita", que els permet utilitzar breus imatges, generalment menys de 20 segons, d'altres emissores.

Uns exemples de programes de zapping podrien ser: "APM?" (TV3), "La batidora" (Antena 3), ...

Broma sobre els polítics catalans a "APM?"