TREBALL DE LES ACTITUDS / VALORS / NORMES

A l'igual que els darrers cursos durant el present treballarem les actituds, els valors i les normes a l'escola de forma transversal en tots els nivells. El passat any ho vam fer mitjançant unes petjades que es trobaven en els diferents espais del centre. Aquest any ho treballem mitjançant uns personatges que trobem a l'entrada de l'escola que tenen una bafarada que ens diu alguna cosa. Cada mes en relació al que ens diuen aquests personatges a l'escola es treballa en tots els nivells un conte on s'explica i s'exemplifica el valor, actitud o norma a treballar.

A més per les parets exteriors de l'escola trobem diferents valors que hem de tenir pressents i hem de treballar: ENERGIA, ALEGRIA, PARTICIPACIÓ, ESFORÇ...

Continuant amb el que ja es va iniciar l'any passat i per tal de fer ressò a tota la Comunitat Educativa de l'escola, cada mes, aproximadament, l'AMPA organitzarà unes xerrades a la biblioteca acompanyades d'un cafè per parlar una mica amb aquells pares que vulguin participar sobre diferents qüestions relacionades amb l'educació dels seus fills/es.

En aquesta taula publicarem els contes de cada mes tot relacionant-lo amb allò que ens diuen els personatges per tal que a casa pugueu complementar el treball que realitzem a l'escola envers aquestes actituds, valors o normes. A més també intentarem publicar el dia que tindrà lloc la trobada entre els pares.

ACTITUD/ VALOR/ NORMA

CONTE
Setembre
"Bon dia"
" La muntanya del "Bon dia!"
Octubre
"M'ho deixes si us plau? Sí, gràcies"
"La joguina de l'amistat"
Novembre