MARÇ 2014: Segona xerrada d’en Juanjo Fernández. Excursió de 2n d’ESO a l’Escola d’Hostaleria i Turisme de Girona. Sortida de 1r d’ESO a la depuradora. Celebracions del Carnestoltes al Sant Josep.

FEBRER 2014: Activitat dels alumnes de 4t ESO a l’Escola Bressol l’Oreneta. Activitat dels alumnes de 4t ESO a Cicle Inicial de Primària del St. Josep. Activitats del dia de la Pau.

GENER 2014: Visita a Asil Surís i a Sant Feliu Gent Gran dels alumnes de 4t ESO. Visita dels Patges dels Reis Mags. Funcions de Nadal. Caga-tió i amic invisible. Cantada de nadales al monestir de tots els alumnes del Sant Josep. Campionat de Catalunya de Korfbal.

DESEMBRE 2013: Excursions realitzades durant aquest mes de novembre. Premis AOBE. Projecte de “La policia” a P5.

NOVEMBRE 2013: Visita al circ Raluy. Excursions realitzades durant aquest mes d’octubre PRIMÀRIA i ESO. Castanyada. Xerrades de la Marató de TV3. Primera xerrada de Juanjo Fernández.

OCTUBRE 2013: Presentació de l’Associació d’Antics Alumnes Cor de Maria-Sant Josep (AAA). Cicle de xerrades de Juanjo Fernández. Assamblea general de l’AMPA.