LA CAPSA DELS DESITJOS
2n A
 Hi havia una vegada una nena que es deia Michel  que havia sentit parlar de la capsa dels desitjos. La capsa era màgica, especial i tenia el poder de concedir desitjos a la gent bona que desitjava coses bones perquè poguessin viure feliços.

Un dia va anar a la biblioteca per trobar informació sobre on es trobava la capsa.
Va agafar  un llibre, que tenia en la seva tapa dibuixada una capsa, el va obrir i el llibre se la va empassar. Va anar a parar a un món estrany on hi havia un nen al que també s'havia empassat el llibre buscant la capsa. El nen es deia Àlex, tots dos es van posar a buscar-la, fent un viatge molt llarg. Van arribar a un temple, al centre hi havia una gran taula de marbre blau, i sobre la taula estava la capsa. El temple, però, estava ple de paranys que l'Àlex i la Michel van haver de superar.
 Van agafar la capsa i van sortir corrent del temple, llavors, van desitjar amb totes les seves forces tornar al seu món. El desig es va fer realitat i van tornar de seguida.

_ Àlex amb aquesta caixa dels desitjos podem intentar que hi hagi pau per tothom i que no hagi gent pobre. _ va dir la Michel.
 _ Sí, Michel tens tota la raó, podem intentar-ho desitjant-ho amb molta força.
 La Michel i l'Àlex van descubrir amb la caixa altres planetes i van conéixer fets extraordinaris. Van viatjar a altres països desitjant sempre coses que fessin feliç la seva gent.
 I conte contat ja està explicat!

Autors del conte i il.lustracions: Alumnes de 2n A
Portada Sumari Editorial Índex escola P3A