EL RADIADOR QUE CANTAVA   P4 B

CONTE COL·LECTIU

Hi havia un vegada un radiador que escalfava molt i cantava, però un dia es va espatllar i es va asustar, perquè no estaven els seus pares. Estava plorant, molt espantat, molt espantat a dins de l’escola, perquè era de nit i no estaven ni els nens de l’escola, que eren els seus amics, ni la professora, ni ningú, “pobrecito”.
Va trobar un osset de peluix en una classe, se’l va quedar, amb l’osset ja no tenia por.
Es van dormir junts per no estar espantats. Quan va sortir el sol, al matí, els van trobar els seus pares, els iaios, els amics i la professora.
El pare va cridar al senyor que arreglava els radiadors, un es deia Pol i l’altre Roger, el van arreglar i el radiador va començar a calentar i després a cantar perquè estava molt content.
I aquest conte ja s’ha acabat.

La classe dels pingüins

Portada Sumari Editorial Índex escola P3A