Introducció i projectes
Comissió d’Atenció a la Diversitat
Funcions de la psicopedagoga
Funcions de l'EAP
Projectes
  1. Adaptacions curriculars
2. Atenció individualitzada
3. Grup per organització d'estudi
4. Grup per dèficit emocional
5. YPS
6. Orientació i seguiment
7. Jardineria i diversitat
8. Grup de pares i mares
9. Tècniques d'estudi
10. Seguiment pla d'acció tutorial
11. Orientació a l'estudiant
12. Pla d'acollida I
13. Pla d'acollida II

Projecte V: Orientació i seguiment dels alumnes i dels ex-alumnes

Des del curs 1999-2000 s’ha establert un sistema de seguiment d’ex-alumnes als quals s’orientà a partir de 3er d’ESO quan ha tenien els 16 anys, o bé a partir de 4art d’ESO quan no aconseguien el graduat i tenien moltes dificultats d’aprenentatge per obtenir-lo.
A aquests alumnes se’ls proposa:

  • Orientació formativa i professional el darrer curs que estaran a l’IES. S’informa als tutors, equip docent i pares la proposta que s’ofereix al noi o bé a la noia i es contacte amb el centre al qual se’l remet per continuar la seva formació.
  • Seguiment durant un període de cinc anys (mitjançant trucades a la família i al mateix alumnes) a fi i efecte de valorar la mateixa orientació que se’ls va fer i avaluar-ne el resultat final. Aquest seguiment també es fa amb l’ajut dels tècnics d’educació dels ajuntaments de Teià i d’Alella.